wie gaat er op donderdag 16 december naar de 4de party night van motorwereld?
Dit gaat door in club red en bleu in antwerpen.
(ik dacht dat dit een janettenclub was)misschien nog een kans om 2fast4u te promoten, dr braniac?
groetjes toshke
Moderator: Moderators
(ik dacht dat dit een janettenclub was)
Haha, die is goed.Thunder_ace schreef:Dat zal een openuitlaat party worden daar :biggrin:

.
toshke schreef:hey gasten,
wie gaat er op donderdag 16 december naar de 4de party night van motorwereld?![]()
Dit gaat door in club red en bleu in antwerpen.(ik dacht dat dit een janettenclub was)
misschien nog een kans om 2fast4u te promoten, dr braniac?
groetjes toshke
) ben dan daar binnen te gaan.

aanwezig waren. indien het enkel watjes zijn zal ik passen.
toshke schreef:allee mannen
ik zal wellicht dan den enige van onze site zijn die zal gaan (nog niet 100% zeker). ik zal jullie op de hoogte houden indien er knappe pitspoesenaanwezig waren. indien het enkel watjes zijn zal ik passen.
Dr. braniac: ik heb nog geen T-shirt van 2fast4U. Kan jij daar misschien voor zorgen? dan kan ik deze aandoen en wat reclame maken.![]()
groeten
toshke
forummoeke schreef:Onze t-shirten kun je kopen bij HG Haasrode en Hasselt, en anders bestellen via onze pagina gadgets.

toshke schreef:hey gasten,
wie gaat er op donderdag 16 december naar de 4de party night van motorwereld?![]()
Dit gaat door in club red en bleu in antwerpen.(ik dacht dat dit een janettenclub was)
misschien nog een kans om 2fast4u te promoten, dr braniac?
groetjes toshke
steffz1 schreef:Das bizaar ik kom ook regelmatig op het motorwereld forum en ik heb dit bericht nog nooit tegengekomen ...![]()
mvg
STef
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten