deze week dan toch de stap gezet en opnieuw een supermotard gekocht voor de wintermaanden (kwestie dat mijn raptorke geen zout moet vreten).
het is een kwak KLX650R geworden, offroadmodel, enkel kickstarter, geen battery, etc... dus dat wordt zweten de eerste paar keer dat ik ermee op de baan zal gaan

ik heb het beestje ondertussen al heel wat liefde gegeven, want het was wat verwaarloosd: olie/filterwissel, luchtfilter gekuist, pinkersysteem geplaatst, remlicht geplaatst, snelheidsmeterke geplaatst, en eens goed gekuist
nu nog juist een nummerplaathanger achteraan en we zijn in business

:p:p
nu de vrouw leert rijden zal de raptor mss voor haar zijn en voor mijzelf ook zoiets aanschaffen om het kind mee uit te hangen:D
Ma bij zo een off road heb ik altijd het gevoel dat ik nie thuis ga geraken op tijd.Crossbotten had ik ook nie en da is wel nodig, zeker bij ne viertakt, want mijne schoen knalde regelmatig uit van de terugslag.Als hij eens aan de praat was kon ik nie stoppen met rijden voor de naftbak leeg was, ook een groot nadeel en recht naar huis bestond ook nie meer, veel te leuk om mee af te dwalen...Veel plezier er mee.