Ik ben van plan mijn gs, met hulp, uiteen te vijzen en helemaal te reviseren. Het frame wordt ook gepoederlakt.
Verder in de zomer hoop ik genoeg centjes te hebben om dit te bekomen:
Zie foto.
Ik hou jullie hier wel verder op de hoogte

Moderator: Moderators

Sw@tLorD schreef:Het rood, wordt ducati rood.
rietveld schreef:idd, da zwart is nie echt schoon.
mo ducati rood pakken?
das ne porsche embleem op ne lada plakken e![]()
![]()
mss een iets subtieler kopruitje? want vind dees te groot vooor de moto

Sw@tLorD schreef:Ieps, ben er terug.
Ik zou het frame graag willen laten poederlakken. Weet iemand ne goeie in de regio van A'pen? Wat zijn de dingen die ik zeker moet vragen?
Kent iemand mss een schoon zilver / grijs kleurke voor 'n frame?
:duim::duim:Sw@tLorD schreef:Vandaag ben ik beginnen sleutelen. Niets bijzonder voor vele van jullie, maar voor mij wel. Eerste keer dat ik aan een moto werk.
De naftbak ligt eraf en de achterste zitkapjes zijn ook verwijderd en ik heb alle bouten losgezet. Ik heb enkel probs met 3 bouten aan het spatbord. Ik krijg die niet los en ene heb ik doorgedraaid met de inbus. Dus de inbus heeft er geen grip meet op. Dedomme. Iemand hiervoor een oplossing?
Dawg schreef::D al iets bekend van prijzen? heb gemaild, mr nog geen reactie
Prijs voor het poederlakken van 1 aluminium motor-frame in een
2-laagsysteem : primer + polyester poederlak in de kleur RAL 9006 (zilvergrijs) : 180,-
Sw@tLorD schreef:Het zal mij ongeveer €200 kosten voor het frame alleen. Hoe kleiner de onderdelen, hoe moeilijker te spuiten, hoe hoger de prijs. Je kan best eens zelf bellen. Ze nemen direct op en je krijgt n richtprijs. Ik denk dat het rond de €120 zal liggen.
Ik heb ook een offerte aangevraagd bij MCS-Caoting.be Daar kwam ik op €180
[/font]
Je kan daar via de site simpel 'n offerte aanvragen.
Hier 'n site met RAL kleuren http://www.maisin.be/RAL.txt
@ Runner: Hoe moet ik mijn frame later prepareren voor ze binnen te doen?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten