kiki & Mr. White schreef:tja das geweten dat als ge begint aan uwen moto ge eigenlijk nooit klaar zijt.niks past en alles moet aan gepast worden tja dat hoort er nu ook een maal bij.
jij hebt dan nog een betrouwbare moto maar als hij je dan nog eens motorisch gaat uitdagen dan worden de werk uurtje aan de moto nog eens zoveel.
tis een hobby en handigheid is vereist.
Mr.White
Motorisch begin ik er zelf niet aan. Dan gaat die binnen, en als het blijft aanhouden, dan maar ne nieuwe. Daar til ik allemaal niet zo zwaar aan, want voor het geld moet ik het zeker niet laten.
Enerzijds is het een plezier om aan die moto te sleutelen en hem beter te leren kennen, maar anderzijds haat ik het om telkens stop te vallen. Ben nu niet echt de ideale man om altijd aant werk te zijn, maar als ik eraan begin, dan blijf ik ervoor gaan. Daarstraks moest ik weer stoppen omdat ik geen materiaal had om eraan verder te werken. Mijn vader heeft gewoon alles, en dus ga ik daar morgen de rest doen, zodat die undertail binnen kan voor te spuiten.
Jammerlijke is dat die ondertail niet 100% goed past. Vandaar waarschijnlijk dat prijsverschil. Maar uiteindelijk ga ik dat wel goed krijgen, en mag het resultaat wel gezien worden.
Tegenslag van daarstraks was, dat ik mijn heelplates wou monteren. Rechts geen probleem, maar lings waren kleinere imbus schroefjes en dat koppeke draaide meteen kapot, omdat die schroeven met loc-tide waren behaldeld. Uiteindelijk een sleuf in gezaagd en dan met ne scroevendraaier los gekregen. Dus morgen maar weer al eens gaan zien voor nieuwe schroefkes.
Ik word er zot van. Ben blij als het hele spel in mekaar staat, want morgen die undertail eens onder handen pakken, zodat die gespoten kan worden, en mijn nummerplaathouder eens volledig veranderen, want dat past van geen kanten.
Alleen al het geloop overal hene, maakt ne mens depri

.
Maar we komen er wel