ikzelf heb een honda vt 750 en ben er heel tevreden over

Moderator: Moderators

Cr0sSr0aD schreef:Das alleen uit noodzaak he![]()
Wegens panne rijd ik nu weer ff op men Honda Shadow

W650 schreef:Sommigen noemen de mijne nen chopper, ik hou het liever op nen "classic naked bike"

Da's heel simpelpatje div900 schreef:W650,
hoe da gij die gasten kunt volgen op sommige ritten![]()
groot misterie voor mij![]()
zou het u ni nadoen denk ikke

1DRR schreef:Dan gaat ge daar toch een lager stuur opzetten zeker ?
Maar dat "apestuur" viel goed mee. Ge hangt eraan, in plaats van dat ik er nu op lig.
djevri schreef:ben vanaf donderdag ook chopper cruiser :-D
heb men suzuki gsx-r 1000 verkocht omdat ik niet meer kon doseren, en steeds sneller en sneller wou... en heb thuis vrouw en kind ( 1 jaar ) zitten en drie boxers die me nauw aan het hart liggen...
en de verantwoordelijkheidszin komt naar boven en ik ken men eigen...
tis of ne shopper of flitsboete's... ( en serieuse ) of vleesvoer voor de collega's bij ons in het ziekenhuis...
dus liever gixxer verkopen voor shopper dan op ne boom te knalle of tegen de vangrails... en geen moto te hebben...
en vanaf nu ga ik met de moto wandelen ( cruisen ) der is gewoon een beke meer kuiswerk aan :-D vandaag met men beste vriend, al wat liggen polishen... na een half ureke was er misschien 5% van heel men moto gedaan...![]()
maar ben er super blij mee... want als ik een naked ofzo zou hebben gekocht, dan ging ik nog alles uit da machine hale gelijk as bij men gixxer.. dus nu met men toeffer kan ik ni sneller dan 120 - 130
dus zen bij de cruisers momenteel !

Zolang het rubber maar plakt:moto: Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten