Hier moet ik op reageren.
Schussboelie schreef:Niets persoonlijk, maar dat moet zowat het domste zijn dat ik ooit al gehoord heb over motorrijden.
Zelfs als ge geen 300 rijd zult ge goe 't verschil tussen ne Busa en nen Bandit voelen.
In elk geval, 270 rijden zal je niet helpen een betere motard te worden.
Traag manoevreren, bochten pakken (en dat doe je niet tegen 250km/u), daar kan je controle over je voertuig demonstreren...
Volledig mee eens Schussboelie !!!
Degene die dat verteld heeft toch zelf ergens een schroef loshangen.
En 270 in de Ardennen, dat wil ik wel eens zien :biggrin:
Ikzelf heb ook een GSXR 750 van 1996 en de enige plaatsen waar ik optrek tot in het rood is op de circuits en dan nog maar tot 13500 en niet hoger. Er staat niet voor niets een rode zone. (betekent volgens mij nog altijd dat het slecht is voor de motor) Ik denk als je iedere keer gaat optrekken tot 14500, dat je niet veel plezier gaat hebben. (totdat de zuigers door de tank vliegen

)
En het meeste plezier beleef je toch nog aan de bochtjes. Als je de meeste bochten in de ardennen kun nemen tegen 90 a 100 km/h, dan kun je rijden. (is makkelijker gezegd dan gedaan) En niet door constant op te trekken tot in het rood. (wat een onzin !)
Ik hoop alleen maar dat je nog veel plezier zult hebben aan die GSXR, maar als je zo blijft rijden, twijfel ik daaraan.
Ik zou zeggen, keep it safe.