Moderator: Moderators

Schussboelie schreef:Der zijn er hier twee met die uitlaten op een GSXR1000.

Kan je ook een prijs plakken op een IXIL demper voor een R6 want mijn vrouwke heeft een R6 met BOS racedemper, en is niet gerust meer om in de Eifel te gaan toeren.Dr.Brainiac schreef:Ik ben er alleszins content van. Ze geven ne ferme sound die ixil dempers. Bevestiging is mooi afgewerkt en het belangrijkste: CE gekeurd met db-killers
Qua vermogenwinst/verlies kan ik niks zeggen, ik merk altans toch niks
weet de prijs niet, was een kit met nog wat andere opties. bel eens naar erckens in Zonhoven, die kan u de prijs wel vertellen (011/813390)motovoske schreef:Kan je ook een prijs plakken op een IXIL demper voor een R6 want mijn vrouwke heeft een R6 met BOS racedemper, en is niet gerust meer om in de Eifel te gaan toeren.
bedankt, ik ga morgen een foontje doen,Dr.Brainiac schreef:weet de prijs niet, was een kit met nog wat andere opties. bel eens naar erckens in Zonhoven, die kan u de prijs wel vertellen (011/813390)
davyr6 schreef:k heb ze vrijdag gaan bestellen,2 weekjes wachten en dan:biggrin: ,allez hopelijk toch
juist spijtig dat ze niet in carbon bestaan en het geluid is ook:duim:
,in lage toeren zwaar en vanaf 6-7000 toeren begint hij te huilen:oGebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten