De bedoeling is vooral alles te centraliseren in dit topic
mvg
Stef
Moderator: Moderators

steffz1 schreef:Ik heb de Garmin GPSMAP 60 CSX. Zeer handig toestel ideaal om te fietsen en te wandelen. Op de motor gebruik ik het ook maar is er mijn inziens niet zo geschikt voor.
Het is uitgerust met een zeer gevoelige Sirf ontvanger die garant staat voor goede ontvangst.
Voordelen :
Klein en compact, kan gemakkelijk in binnentas.
Kan tracken en je kan op een track rijden die je van iemand anders gekregen hebt.
Ideaal voor geocaching of wandelen in een stad die je niet kent. Je zal altijd je weg naar het oorspronkelijke punt terug vinden.
Batterijen (2 stuks, oplaadbaar) gaan zeer lang mee.
Geheugenkaart slot.
Waterdicht
Zeer schokbestendig.
Schermpje is goed afleesbaar.
Opties zoals stuurhouder zijn niet duur.
Nadelen :
Geen voice begeleiding, piept indien je moet afslaan.
Kan herberekenen niet afzetten.
Stevige prijs in vergelijking met de Zumo.
mvg
Stef
Ben schreef:ik heb deze ook
1DRR schreef:Stef: kunt ge daar niet beter een apart subforum voor maken (onder de algemene noemer navigatie/roadbooks dan ofzo) ?

steffz1 schreef:Indeed maar das meer iets voor de nieuwe site
mvg
Stef
:agree:ghostrider schreef:steff, is het ook mogelijk om gps routes te plaatsen, die wij zelf gereden of gemaakt hebben, zodat andere die ook kunnen downloaden en eens kunnen gaan rijden, maar alleen dan voor de 2fasters he:?
grtzzz
ghostrider schreef:steff, is het ook mogelijk om gps routes te plaatsen, die wij zelf gereden of gemaakt hebben, zodat andere die ook kunnen downloaden en eens kunnen gaan rijden, maar alleen dan voor de 2fasters he:?
grtzzz
, ik hoor of zie het hier dan wel, was maar een idee he, mss interssant als er mensen zijn die niet weten wat doen op een zonnige dag, kunnen ze hier steeds een ritje uploaden,
, en nu toch zekers met die zumo's rijders:p .ghostrider schreef::duim: , ik hoor of zie het hier dan wel, was maar een idee he, mss interssant als er mensen zijn die niet weten wat doen op een zonnige dag, kunnen ze hier steeds een ritje uploaden,, en nu toch zekers met die zumo's rijders:p .
grtzzz

, en nog een nadeel vind ik dat er geen POI's ingeladen kunnen worden.simba schreef:Ik rijd dus met den deze rond,
de Garmin Quest heeft als voordeel zijn afmeting, gemakkelijk opbergbaar in binnenzak, kan tegen de regen, heeft oplaadbare geïntegreerde batterij, dus kan gebruikt worden op moto, auto en wandeltochtjes, de batterij gaat uren mee, dus daar geen probleem.
de nadelen van mijn exemplaar is de antenne, ik heb met de mijne dus geregeld sattelietverlies (soms), hangt af van welke periode, soms werkt hij feilloos, soms zou ik hem tegen de muur kapotkletsen, en nog een nadeel vind ik dat er geen POI's ingeladen kunnen worden.
ghostrider schreef:Niet echt rudi, indien er water achter of tussen de gps en de houder komt, kan dit tot een kortsluiting komen, en na een tijd komt er oxidatie op uw contacten, zodat die dan minder goed, tot zelfs niets meer geven![]()
grtzzz

steffz1 schreef:Indeed maar das meer iets voor de nieuwe site
mvg
Stef

[/SIZE]

:agree: gaan we moderniseren? hopelijk worden er geen jobs geschraptbikerchick schreef:Nieuwe site?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten