Moderator: Moderators
guido schreef:Dacht ik al,dan zou ik voor de Honda gaan.Koffers kan je oa vinden bij Rad of tweedehands.
MetalMind schreef:tweedehands heb ik alleen maar grijze gevonde en heb al serieus gezocht en bij RAD???

zelfs met gps).MetalMind schreef:-Ik wel koffers kopen voor die vfr maar vind ik dat ergens?
( en lees dan nog eens van het begin)MetalMind schreef:Wie helpt mij met nuttige raad (geen zever aub, daar ben ik niets mee) andere motoren moet ik ook niet:cool:

MetalMind schreef:Hoi, na men crash met de honda deauville zoek ik al een tijdje een andere motor. al snel wist ik dat ik een sporttourer wou. nu twijfel ik tussen
*Vfr 800
Bj 2004
7000km
PERFECTE staat
prachtige prijs
GEEN koffers
komt van een persoon die we kennen, die zich een motor heeft laten aansmeren maar daar geen tijd voor heeft
prijs: €7000
*BMW k1200rs
bj 1997
40000km
prijs is ook dik in orde
ook geen koffers maar ik weet er staan voor €275
Remus uitlaat
prijs: €3750
Nu heb al veel geleze over deze motoren al gereden met die VFR en ook al gereden met een 1200gt (van men vader). Nu moet je ook weten dat ik nog met een L rij...
Mijn Bevindingen:
-vfr vind ik mooier, bmw is niet lelijk
-Bmw scheelt de helft van prijs met de VFR
-"bang" voor het serieuze vermogen van de bmw
-BMW is volgens mij wel sterker en betrouwbaarder
-Men vader heeft een GT is er supper content van men onkel een k75 en raad alleen maar bmw aan:rolleyes:
-BMW stuurde raar door demper (denk ik)
-Ik wel koffers kopen voor die vfr maar vind ik dat ergens?
Wie helpt mij met nuttige raad (geen zever aub, daar ben ik niets mee) andere motoren moet ik ook niet:cool:
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten