door blueflyer » Zo Nov 25, 2007 4:35 pm
Tja , blijft vooral een emotionele keuze denk ik zomaar...echter na twee Blackbirds , een R1 , een VFR , en een Fazer 1000 , (Ducati niet omwille van onderhoudskosten), is mijn huidige Sprint ST1050 toch wel bizonder. In de zin dat deze driecylinder toch wel fantastisch rijd , bakken koppel heeft,geweldige sound(fabriek af)enorme grondspeling,een uitstekend werkend geheel zonder compromissen , van rustig naar sportief , de Sprint heeft het allemaal in zich , en bedrijfszeker en 'aangenaam' in onderhoud . Onderhoud normaal elke 10000km,oliefilter&olie 50 euro.Laat dit zelf elke 6000km uitvoeren, olie is als nieuw .Rij zelf sportief , uitstappen tot 700km, en niet gebroken afstappen,op Michelin Pilot Power 2CT(achter doet ie met mijn rijstijl 7000km) , en de triple combineerd de geneugdes van een twee&viercylinder. Dit is een blijver , vorige moto's werden na een jaar , twee jaar terug ingeruild . Heeft niet dat 'steriele' van een Jap.Is ook een moto waar je een duo comfortabel op kan meenemen . Enfin , blijft goesting allemaal , moeilijk te bepalen voor iemand anders . Succes met je keuze .
Blueflyer
'go whit the flow and don't push the river'