Harley meeting Leopoldsburg zaterdag 31 juli

Opmerkingen en commentaar over beurzen, motortreffens en andere grote evenementen.

Moderator: Moderators

Leopoldsburg zaterdag 31 juli

Berichtdoor lola » Do Jul 29, 2004 3:44 pm

Zijn er nog mensen die zaterdag zin hebben om mee naar Leopoldsburg te gaan?
Het is daar Harley meeting en we zijn al met een paar mensen die daar eens een kijkje gaan nemen : de mensen die normaal gezien al zeker meegaan zijn : Gwenny,Paco en ikzelf.
Wij hebben afgesproken aan de Mc Donalds van Lommel maar we kunnen daarna eventueel nog een bepaald punt in Leopoldsburg centrum nemen om met meerdere mensen af te spreken.
The hunt will never stop!
You can run, but you can't hide !!!!!!!!
lola
2fast4u.be Regelmatig Lid

Berichtdoor Dr.Brainiac » Do Jul 29, 2004 3:52 pm

ik ga proberen te komen zo vroeg ik kan, maar gaat pas in de late namiddag zijn waarschijnlijk. Ik bel Paco wel voor te zien waar gijlie zit ;)
Gebruikers-avatar
Dr.Brainiac
administrator

Berichtdoor twinsparkske » Do Jul 29, 2004 3:57 pm

euh ? ikke ook,kan wel een duoke meenemen achterop hé ,rijden we lekker binnen met muziek en alles,as da nie mooi is :biggrin: :biggrin:
Gebruikers-avatar
twinsparkske

Berichtdoor Atmozphere » Do Jul 29, 2004 6:12 pm

pakt maar een goei slot mee,tegenwoordig lusten ze nog wel andere spullen dan van die rammelende brikken :)
Gebruikers-avatar
Atmozphere
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor lola » Do Jul 29, 2004 6:17 pm

twinsparkske schreef:euh ? ikke ook,kan wel een duoke meenemen achterop hé ,rijden we lekker binnen met muziek en alles,as da nie mooi is :biggrin: :biggrin:

is wel 25 euro inkom he als ge binnen wilt,ik denk dat het ook in leopoldsburg centrum op zich al plezant is dan.
lola

Berichtdoor beulke » Vr Jul 30, 2004 7:55 am

ik kan normaal niet maar ik probeer toch eens te passeren
btw, er zullen ook een hoop buells te bewonderen zijn van het buellforum.
tis altijd ombouwtijd ....:s
Gebruikers-avatar
beulke
2fast4u.be pro member

Berichtdoor CriZ » Vr Jul 30, 2004 8:16 pm

kom misschien ook, als vip & paco gaan
I'm not speeding, I'm qualifying!!!
- When we ride on our enemies -
Gebruikers-avatar
CriZ
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor RunnerX » Za Jul 31, 2004 12:45 am

jammer 'k moet werken, heb sluiting, en na 3 h 'snachts zal der niemeer veel te doen zijn zeker? :p
From CB500 (sold) to CBR900/Fireblade streetfighter(sold) to Honda CB1000r stunt'r 4 life - @ Runnerx @
-------------------------------------------
hoe gekker hoe liever:engel:
-------------------------------------------
Gebruikers-avatar
RunnerX
administrator

Berichtdoor loudy condor » Za Jul 31, 2004 8:59 am

wat doet gij dan eigenlijk voor werk als ge zo laat moet sluiten horeca?
“Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”
Gebruikers-avatar
loudy condor
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor black intruder » Di Aug 03, 2004 12:19 am

Hoi Lola, hopelijk heb je fijne dag beleefd in Leopoldsburg, ik ben er al jaren te vinden zowel op het plein als af en toe in het centrum en ik kan je verzekeren steeds ambiance te vinden :duim:
:moto:
Genieten is de kunst !
Gebruikers-avatar
black intruder
2fast4u.be Newbie

Berichtdoor lola » Di Aug 03, 2004 1:41 am

ja hoor intruder het was tof,zijn met een aantal mensen van het forum daar geweest en ons goe geamuseerd ! was voor ons de eerste keer,en is goed bevallen,trouwens welkom op het forum.
lola

Berichtdoor belle » Di Aug 03, 2004 2:16 pm

Atmozphere schreef:pakt maar een goei slot mee,tegenwoordig lusten ze nog wel andere spullen dan van die rammelende brikken :)

Ik heb gehoord dat er weer 4 moto's gepikt zijn die dag... :mad:
Gebruikers-avatar
belle
2fast4u.be Lid

Berichtdoor beulke » Di Aug 03, 2004 10:09 pm

belle schreef:Ik heb gehoord dat er weer 4 moto's gepikt zijn die dag... :mad:
dan is dat<al beter dan de 12 vorig jaar!!
btw: waren het duitse motoren????
Gebruikers-avatar
beulke
2fast4u.be pro member

Berichtdoor black intruder » Di Aug 03, 2004 10:39 pm

Ook op het plein geweest of alleen in het centrum? Ik was van donderdag tot zondagochtend op het plein te vinden met groep Amerikanen uit Duitsland. Whisky en vodka vloeiden rijkelijk amaai, ben eindelijk bijna bekomen. Heb net zoals de overige jaren superveel fun gehad. Er zijn 5 Harleys gestolen waarvan 3 duitse, ze zijn buiten de bewaakte zone ontvreemd, dus niet op het plein of het midden van het centrum. Verleden jaar waren het er ook maar een vijftal, 2 jaar geleden echter waren het er inderdaad 12. Maar er worden er ook telkens enkele zogezegd ontvreemd, een goei verzekering en dan......
Genieten is de kunst !
Gebruikers-avatar
black intruder
2fast4u.be Newbie

Berichtdoor beulke » Wo Aug 04, 2004 6:40 am

black intruder schreef:Ook op het plein geweest of alleen in het centrum? Ik was van donderdag tot zondagochtend op het plein te vinden met groep Amerikanen uit Duitsland. Whisky en vodka vloeiden rijkelijk amaai, ben eindelijk bijna bekomen. Heb net zoals de overige jaren superveel fun gehad. Er zijn 5 Harleys gestolen waarvan 3 duitse, ze zijn buiten de bewaakte zone ontvreemd, dus niet op het plein of het midden van het centrum. Verleden jaar waren het er ook maar een vijftal, 2 jaar geleden echter waren het er inderdaad 12. Maar er worden er ook telkens enkele zogezegd ontvreemd, een goei verzekering en dan......
Daarom vroeg ik ook of het duitse waren, zei verzekeren hun motoren omnium met een zware diefstalverzekering. vandaar
btw: die americanen: waren die van het rhein valley legion chapter??
Gebruikers-avatar
beulke
2fast4u.be pro member

Berichtdoor summer » Wo Aug 04, 2004 12:54 pm

ons buurvrouw heeft ginter gezeten voor enkele dagen en blijkbaar was het zeer goed
www.hayabusaclubbelgie.be

[url=http://www.hayabusaclubbelgie.be/images/summer.jpg]
[/url]
summer

Berichtdoor black intruder » Wo Aug 04, 2004 5:30 pm

Neen, maar ik weet niet meer precies van welk chapter, iets met red.....
Heb foto's genomen en als die ontwikkeld zijn dan weet ik wel te zeggen bij welk chapter ze waren. Ze waren van de kanten van Frankfurt waar ze bij de air-force waren, toffe kerels en meiden. Heb voor het eerst whisky gedronken en dan nog puur, jekkes toch. Vodka smaakte me vééééééééééééél beter. En ja summer buurvrouw heeft gelijk, steeds ambiance ginds maar tja daar moet je zelf voor zorgen hé, niet als een stijve stok daar staan maar gewoon mee onnozel doen, je leeft maar eens
Genieten is de kunst !
Gebruikers-avatar
black intruder
2fast4u.be Newbie

Berichtdoor beulke » Wo Aug 04, 2004 8:35 pm

black intruder schreef:Neen, maar ik weet niet meer precies van welk chapter, iets met red.....
Heb foto's genomen en als die ontwikkeld zijn dan weet ik wel te zeggen bij welk chapter ze waren. Ze waren van de kanten van Frankfurt waar ze bij de air-force waren, toffe kerels en meiden. Heb voor het eerst whisky gedronken en dan nog puur, jekkes toch. Vodka smaakte me vééééééééééééél beter. En ja summer buurvrouw heeft gelijk, steeds ambiance ginds maar tja daar moet je zelf voor zorgen hé, niet als een stijve stok daar staan maar gewoon mee onnozel doen, je leeft maar eens
Rhein valley legion chapter zijn ook Us militairen van de kanten van Heidelberg.
er is daar nog een ée chapter maar kan ook even niet op de naam komen (het zijn dan ook veelal omhooggevallen yups daar, die van rhein valley zijn toffe peren)
btw zeg nooit whiskey tegen JACK !!! :@ en puur is ie vreselij lekker (wodka is verdomme pattattedrank!!!!:o
eneuh, als je een echt groot HD treffen wil zien moet je di jaar eens meekomen naar faakersee, veel yups maar ook veel toffe gasten.
Gebruikers-avatar
beulke
2fast4u.be pro member

Berichtdoor black intruder » Wo Aug 04, 2004 10:55 pm

hallo !!! deze waren ook toffe peren, superperen zelfs !!! Yep indeed, het was Jack Daniels maar sorry kvind dat whisky stinkt (Jack of niet) :o en kzal heus niet de enige vrouw zijn die dat beweert. Kvind vodka lekkerder maar ieder diertje zijn pleziertje zullen we maar zeggen. Euh Faakersee ???? Waar ligt dat begot ? Oostenrijk ?? Ga jij (jullie) daar naartoe ? Is dat in september ? Superrally of toch niet ? Ben 2 jaar geleden naar superrally geweest, 20.000 man, niet slecht maar ook niet zo supertof, teveel volk !! Te groots !! Hier in 't kamp zie je jaar na jaar hetzelfde volk, schept toffe band ! :duim:
Genieten is de kunst !
Gebruikers-avatar
black intruder
2fast4u.be Newbie

Terug naar Events