Moderator: Moderators

twinsparkske schreef:euh ? ikke ook,kan wel een duoke meenemen achterop hé ,rijden we lekker binnen met muziek en alles,as da nie mooi is :biggrin: :biggrin:

Daarom vroeg ik ook of het duitse waren, zei verzekeren hun motoren omnium met een zware diefstalverzekering. vandaarblack intruder schreef:Ook op het plein geweest of alleen in het centrum? Ik was van donderdag tot zondagochtend op het plein te vinden met groep Amerikanen uit Duitsland. Whisky en vodka vloeiden rijkelijk amaai, ben eindelijk bijna bekomen. Heb net zoals de overige jaren superveel fun gehad. Er zijn 5 Harleys gestolen waarvan 3 duitse, ze zijn buiten de bewaakte zone ontvreemd, dus niet op het plein of het midden van het centrum. Verleden jaar waren het er ook maar een vijftal, 2 jaar geleden echter waren het er inderdaad 12. Maar er worden er ook telkens enkele zogezegd ontvreemd, een goei verzekering en dan......

Rhein valley legion chapter zijn ook Us militairen van de kanten van Heidelberg.black intruder schreef:Neen, maar ik weet niet meer precies van welk chapter, iets met red.....
Heb foto's genomen en als die ontwikkeld zijn dan weet ik wel te zeggen bij welk chapter ze waren. Ze waren van de kanten van Frankfurt waar ze bij de air-force waren, toffe kerels en meiden. Heb voor het eerst whisky gedronken en dan nog puur, jekkes toch. Vodka smaakte me vééééééééééééél beter. En ja summer buurvrouw heeft gelijk, steeds ambiance ginds maar tja daar moet je zelf voor zorgen hé, niet als een stijve stok daar staan maar gewoon mee onnozel doen, je leeft maar eens
en puur is ie vreselij lekker (wodka is verdomme pattattedrank!!!!:o 
en kzal heus niet de enige vrouw zijn die dat beweert. Kvind vodka lekkerder maar ieder diertje zijn pleziertje zullen we maar zeggen. Euh Faakersee ???? Waar ligt dat begot ? Oostenrijk ?? Ga jij (jullie) daar naartoe ? Is dat in september ? Superrally of toch niet ? Ben 2 jaar geleden naar superrally geweest, 20.000 man, niet slecht maar ook niet zo supertof, teveel volk !! Te groots !! Hier in 't kamp zie je jaar na jaar hetzelfde volk, schept toffe band ! 
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten