Moderator: Moderators
. en nee ik heb er geen schrik van opgedaan: ik was niet in fout dus ik ga het motorijden niet laten omwille van een onverantwoorde bestuurster 
Corwin schreef:wow. ik had er 63.000 en heb daarom heb blok gereviseerd, krukas was wel naar de zak. de mijne is jammergenoeg niet te herstellen, voorvork, nuja: heel de voorkant compleet in gruis, zelfs velg vooraan én remschijf geplooid, stuk dat benen vd voorvork bijeenhoudt compleet doorgescheurd, oliekoeling volledig afgebroken...het ergste is altijd nog als je zelf niet eens in fout bent...en over die spaghetti's: eventueel houden dan als ik me weer een ss zou aanschaffen? 't is dat of een 851/888...strada weliswaar. mijn pa heeft een 888 sp4 maar daar wordt zelden mee gereden. en nee ik heb er geen schrik van opgedaan: ik was niet in fout dus ik ga het motorijden niet laten omwille van een onverantwoorde bestuurster

Ace schreef:Spaghetti uitlaten zijn oorspronkelijk afkomstig uit de racerij waarbij de uitlaten vertrekkende aan iedere cilinder tot op de millimeter even lang horen te zijn waardoor er betere prestaties uit de motor te rapen valt bij eventuele motortuning...
Ride On!
Bartje schreef:Is 't niet dat ze allemaal dezelfde inhoud moeten hebben ? Dacht dat die niet persé evenlang moesten zijn , maar als er ene korter is zou die dikker zijn ?
Is niet om te muggeziften , maar heb dit eens in de 'Performencebikes' gelezen .
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten