Mensen gezocht voor mee te gaan rijden

Rijervaring, foto's en geschiedenis van off & all road / super motard.

Moderator: Moderators

Mensen gezocht voor mee te gaan rijden

Berichtdoor Fille_N » Di Mei 13, 2008 5:33 pm

Onlangs heb ik een Husqvarna 410 TE gekocht. Nu is mij vraag of er mensen zijn die interesse hebben om eens te gaan rijden dit kan cross of meer enduro gericht zijn. Ik woon in Tremelo ( Vlaams-Brabant).

Mvg Niels
Fille_N
2fast4u.be Newbie

Berichtdoor Nevermind » Wo Mei 14, 2008 1:18 pm

Fille_N schreef:Onlangs heb ik een Husqvarna 410 TE gekocht. Nu is mij vraag of er mensen zijn die interesse hebben om eens te gaan rijden dit kan cross of meer enduro gericht zijn. Ik woon in Tremelo ( Vlaams-Brabant).

Mvg Niels

Ik heb mij onlangs een Yamaha TT600 gekocht met de bedoeling om af en toe eens enduro te gaan rijden.
Al hoe wel ik nog een leek ben op vlak van Enduro & off road rijden wil ik wel binnenkort eens een off road ritje meepakken.
Alleen is het wel niet makkelijk om tegenwoordig nog ergens te gaan off road rijden zonder da ge op uw vingers word getikt.:(
Maar ben wel geinterseerd om eens te gaan bollen.:duim:
Grtz Nevermind
Gebruikers-avatar
Nevermind
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor Ralph » Wo Mei 14, 2008 1:19 pm

Triumph Bonneville T100
ONLY THE GOOD DIE YOUNG!
Gebruikers-avatar
Ralph
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor GregOrgy » Wo Mei 14, 2008 1:25 pm

Ik ben van Keerbergen, maar met mijn fireblade kan ik ni zo goed overweg in de modder :p
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!

http://www.eybis.com
Gebruikers-avatar
GregOrgy
2fast4u.be pro member

Berichtdoor Fille_N » Do Mei 15, 2008 6:33 pm

GregOrgy schreef:Ik ben van Keerbergen, maar met mijn fireblade kan ik ni zo goed overweg in de modder :p

Inderdaad.Maar als je toch eens zin hebt om is te rijden maar dan gewoon op de weg laat je maar is iets weten. hij rijdt ook goed op de baan. Ik heb 21/05 mijn laatste (verplichte) rijles. Dus daarna mag ik rijden.
Niels
Fille_N
2fast4u.be Newbie

Berichtdoor Fille_N » Do Mei 15, 2008 6:34 pm

Nevermind schreef:Ik heb mij onlangs een Yamaha TT600 gekocht met de bedoeling om af en toe eens enduro te gaan rijden.
Al hoe wel ik nog een leek ben op vlak van Enduro & off road rijden wil ik wel binnenkort eens een off road ritje meepakken.
Alleen is het wel niet makkelijk om tegenwoordig nog ergens te gaan off road rijden zonder da ge op uw vingers word getikt.:(
Maar ben wel geinterseerd om eens te gaan bollen.:duim:
Grtz Nevermind

Ben zelf ook een leek dus op dat vlak staan we gelijk:) Maar voor alles is een begin. Als alles in orde laat ik wel iets weten. Hij is momenteel op onderhoud.
Niels
Fille_N
2fast4u.be Newbie

Berichtdoor Nevermind » Do Mei 15, 2008 8:01 pm

Fille_N schreef:Ben zelf ook een leek dus op dat vlak staan we gelijk:) Maar voor alles is een begin. Als alles in orde laat ik wel iets weten. Hij is momenteel op onderhoud.
Niels

Das Afgesproken :duim:
Gebruikers-avatar
Nevermind
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor off-road freak » Di Mei 20, 2008 7:41 pm

Ik wil wel eens meerijden,wel soft-enduro want rij zelf met transalp:D
Weet wel schone stukken om te rijden in omgeving Nieuwrode-Houwaart-Gelrode-Wilsele
Je laat maar iets weten
greetz
off-road freak
2fast4u.be Newbie

Berichtdoor maniakske » Di Mei 20, 2008 7:47 pm

off-road freak schreef:Ik wil wel eens meerijden,wel soft-enduro want rij zelf met transalp:D
Weet wel schone stukken om te rijden in omgeving Nieuwrode-Houwaart-Gelrode-Wilsele
Je laat maar iets weten
greetz

Ikke wil ook mee:D
Ik weet wel schoon stukken in langdorp/averbode...:duim:
Ik haat Belgie!
Ellendige files, overal werken...en altijd maar proberen de werkende mens armer te krijgen:@
Gebruikers-avatar
maniakske
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor off-road freak » Di Mei 20, 2008 7:53 pm

Kunnen mischien eens iets afspreken voor een zaterdag,zondag gaat ook maar dan moet ik het een paar weken op vorhand weten:duim:
off-road freak
2fast4u.be Newbie

Terug naar Off & All Road / SM