Moderator: Moderators
Zo motoren zijn gemaakt om lang mee te gaan en dat doen ze dan ook.
Ik hoop het ... buiten gewoon onderhoud geen kosten dus en veel meer km's tussen onderhoudsbeurten.Alexos schreef:Onderhoud zal dan ook wel aan het BMW auto tarief zijn zeker?
Als ik mij niet vergis ...Alexos schreef:Ik moet me nog echt verdiepen in die type's want dat is voor de moment niet duidelijk.
Alexos schreef:Ok dit brengt me al wat verder. Tis inderdaad zo een r1100s dat me aansprak. Ik moet me nog echt verdiepen in die type's want dat is voor de moment niet duidelijk.
Motor zal ook wel geen gejank geven.![]()
Wat vraag jij voor je motor en wat km's?
Alexos schreef:Ok dit brengt me al wat verder. Tis inderdaad zo een r1100s dat me aansprak. Ik moet me nog echt verdiepen in die type's want dat is voor de moment niet duidelijk.
Motor zal ook wel geen gejank geven.![]()
Wat vraag jij voor je motor en wat km's?
Alexos schreef:Zalig!! Superbedankt al he allemaal:duim:![]()
![]()
Zijn er zaken waar ik zeker op moet letten?
Ow voor ik het vergeet...... ik ben redelijk klein 1.72m ... dat gaat toch he:D
sokkernoot schreef:ben 1,65m en heb een F800ST met een verlaagd zadel en dat gaat perfect]heeft niet de power van zijn grote BMW-broertjes maar is mi wel een leuke en zeer wendbare toerfiets[/b];
waarom maak je eens geen afspraak bij een BMWdealer en ga je met een aantal modellen eens proefrijden
gr. sokkernoot
owercurve te vergelijken met de r1100s maar met 30kg minder op de weegschaal.kan mee met r1200s en blackbird.zeer leuk masjientje 
(dat van 60.000 km kostte zoveel) Alexos schreef:Ik hoorde dat als je bij den BMW eender welke rem je gebruitkt ze beide gaan remmen (voor + achter)? Is dat zo????:?
Het was even wennen, het is net omgekeerd dan bij Honda (sommige).Alexos schreef:Ik hoorde dat als je bij den BMW eender welke rem je gebruitkt ze beide gaan remmen (voor + achter)? Is dat zo????:?
VerSeg schreef:Het was even wennen, het is net omgekeerd dan bij Honda (sommige).
Bij Honda is de remhendel enkel voor vooraan en de voetrem voor achter + voor.
Sommige modellen hebben het in beide richtingen, da's dan Dual Combined ABS.
Op de BMW heb ik nu de voetrem alleen voor achteraan en de remhendel voor voor + achter.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten