Zijn er nog andere mensen die een tourmoto hebben of zijn jullie allemaal eigenaars van racebakken.
Ben zelf eerder een toerist op de baan. Enkel bij mooi weer, niet te fel plat gooien maar toch een beetje vlot rijden.

Moderator: Moderators

Nickel schreef:We vinden hem zelfs zo leuk dat we er een tweede hebben bijgekocht (wel een occasie 650) voor t vrouwtje. Kan een leuke zomer worden (als 't ooit zomer wordt tenminste)
Nickel

Een moto is een moto, allé ... wat motard zijn betreft toch..:ZeD:. schreef:Geen idee of ik wel op het juiste forum zit
Als ge het zo ziet, dan ben ik een supertoerist.Ben zelf eerder een toerist op de baan. Enkel bij mooi weer, niet te fel plat gooien maar toch een beetje vlot rijden.

Nickel schreef:Er liggen wel nog macadams 100x op van voor en van achter, denk er toch over om die te vervangen door de bt 020. Ik vermoed dat de wegligging daarmee zou verbeteren?
Nickel
Olsene Boy schreef:4,5 liter, zo een verbruik zou ik nu ook wel willen...

geiteboer schreef:Ik ben ook een toeristisch typeke:D . Ik rij met een fzs1000 fazer en ben van zolder. Kunnen misschien eens afspreken voor een toeristische rit. Zal dan wel iets in elkaar boxen op de zumo.
Marc

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten