Ik rij met een suzuki ltz 400 bj 2007, waarschijnlijk niet iedereen zijn ding hier maar toch heb ik besloten hem eens voor te stellen.
Het is een 400 cc watergekoeld blok met zes versnellingen (ook achteruit!), haalt een snelheid van ongeveer 130/uur (wat meer dan genoeg is voor een quad, slechte wegligging enzo) , maar trekt als een beest!
Bij de aankoop:

Na de eerste update:
-enkele stickers af
-handvatbeschermers
-trailtech km-tellertje ingewerkt in de kappen (ipv het marginale fietskilometriekje dat erop zat
)

Heb hem nu bijna een jaar. Mijn mening erover is dat het een ongelofelijk plezant ding is om mee te rijden, maar zéker geen dagelijks vervoer is. Dat is dan ook weer direct het grote nadeel tegenover zijn tweewielige broers denk ik. (geen autostrade , ... maar de velden, bossen en landweggetjes maken veel goed
) Qua onderhoud valt deze ltz best goed mee, (minder onderhoud dan bijv. een yamaha raptor nodig) in tegenstelling tot wat vaak gedacht wordt van quads. Voor derest ben ik er zeer tevreden van, en denk ik dat ik hier nog vele jaren mee zal blijven rijden!Vragen en/of commentaar zijn zeker welkom!

Ooit zouk da ook nog es willen

)

Shoei XR-1000 te koop