Moderator: Moderators
The Doctor schreef:Zo heb ik vandaag ook vernomen, geld enkel in geld momenteel, andere kantons zijn het nog aan bekijken.

Speedieke schreef:Tis weeral schoner en schoner aan't worden...
Heeft iemand een idee wat de sancties zijn bij het rijden met valse nr-plaat of zonder nummerplaat, of met klap-toe nummerplaat, of een terugflits nrplaat... enz...?
Das toch hetgeen da mijn eerste idee zal zijn...
"Ghostrider, here i come!"
Edit: ik ga er eens een appart topic van maken, ivm nummerplaat prutsen.

The Game schreef:Ik snap dit toch absoluut niet ze...
Ok... ze gaan de foutmarge weglaten die gebruikt word om de snelheid af te lezen op da meettoestel... alles goed en wel... ze moeten hun werk ma tegoei doen en als uw voertuig tegen 150 voorbij bolt moet er ook wel degelijk 150 op da multidingskesspel komen...
... maar dan is mijn vraag... welke otto bolt daadwerkelijk 150???
... en ik dacht dat dit gebruikt werd om een eventuele speling op de kilometerteller wat te compenceren. Had ik het dan zo verkeerd???
Dit snap ik toch wel eventjes niet ze...ben dom ok ma toch...

Viena schreef:tja ik dacht ook altijd dat die 6% was om de eventuele fouten van de multinova te corrigeren. en niet omdat die agent het getalleke dat verschijnt moeilijk kan lezen.
Zoals Rikkie zegt, in het vervolg het attest van die agent opvragen, kan je alleen maar zoveel km/h schelen.

DJ_Scorpio schreef:De juiste prijs weet ik niet maar da zal toch wel zwaarder doorwegen als een snelheidsboete (tenzij je natuurlijk supersnel reed) en een rijverbod zal ook wel volgen.
Thinluni schreef:Die 6% is dat niet enkel in Gent.
[/size]roosje62 schreef:dit heb ik nog gelezen
Vanaf 31 maart volgend jaar, zegt de federale minister van Mobiliteit, Renaat Landuyt (SP.A), is de technische foutmarge van 6 km/u niet meer van toepassing.
of da nu voor gent alleen is da weet ik nie , komt van
http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelid=GVAKBROL
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten