Ik reed vandaag rond 15h00 op de E314 in de mist.
En dit tegen een redelijke snelheid.
Opeens zag ik allemaal rode lichten, snel in de remmen en idd het was een file.
Een ongeluk ?
Neen zie ik alleen twee politiewagens op de linkerrijstrook staan met volle lichten aan en het verkeer op 1 rijvak aan het brengen.
Zeer nieuwsgierig wat hier loos was reed ik ze traag voorbij en wat bleek, een gat in het wegdek ter grote van een voetbal.
Vond dit zeer meldenswaardig dat die mannen dit deden want stel je voor dat ik daar was ingereden dan had ik zeker al mijn kunde moeten bovenhalen hebben om recht te blijven.
Dus jongens bedankt ( was aan kmpaal 65,5 geloof ik )
PS: voor de blauw mannen onder ons, je mag ze voor mij eens bedanken he

Rond 10u15 als ik richting Hasselt reed was de politie al ergens aan de overkant aanwezig, maar of het op deze plek was weet ik niet. Als het mistig of donker is blijf ik liever thuis met de moto, maar een mens moet al eens een uitzondering maken he. Als je een boete krijgt zal je ze gewoonlijk verwensen, maar ze doen ook heel veel nuttige dingen en dat zien we niet altijd of willen we niet altijd zien.
Indien je snel genoeg rijdt is de kans dat je op je bek gaat niet zo groot, waarschijnlijk vlieg je er gewoon over. Tijdens een inhaalmaneuver zou het wel eens problemen kunnen opleveren.