Moderator: Moderators

Wa was da vreselijk hoog !

en een waarschuwwing gegevendas echt wel dikke pech hebben er zijn nog wel een paar legale terreinen in de buurt bovenaan de haven juist in nederland is een club rillard ofzo ik ben er nog niet gaan crossen maar het zag er echt wel een mooi parcour uit en het koste iets van een 15 euro voor een dag denk ikTom schreef:Hallo ,
Ik kom uit Herenthout en heb sinds vorig jaar een ktm 520 aangeschaft
tof gerief om je eens op uit te leven
Zelf weet ik niet zoveel plaatsen om te rijden ik GING altijd rijden in Grobbendonk naast de E 313 tot over een paar weken
ik kom daar juist aan en werdt al tegen gehouden door de politie (die zaten int struikgewas te wachten denk) direkt pv opgemaakt en mij flink laten uitkafferen door die mannen resultaat stillekes afdruipen
Begin dit jaar in Antwerpen aan de Esso raffinaderij naast de schelde ( prachtig om te rijden vind ik ) lap weer hetzelfde politie ,deze keer enkel een verwittiging
Blijft nog over voor mij
De terreinen van de VDAB in Herentals goed voor een half uurtje fun maar dan heb je het gehad
greets,Tom
rs 250 driver schreef:...
woensdag middag en zaterdag open
en swatlord als je zin hebt om eens te gaan touren ofzo moet je maar iets laten weten op de moment ben ik nog even op onderdelen aan het wachten maar over een week zijn die er wel en een maat van mij heeft ook en gs500 kun je eens wat tegen mekaar racen als je wil:D
Terug naar Off & All Road / SM
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten