Nu nen Fazer 1000 van 2003, het is wel even wennen veel koppel onderin,en reageert heel gevoelig, zeker met nat weer.Het aantal pk's zal ik nog moeten temmen

Moderator: Moderators

.

guido schreef:Proficiat en als ge meer wil weten over de Fazer,vraag maar aan Steffz1.

Lievin schreef:Was aan verandering toe ,eerst wat ervaring op gedaan met een honda vfr 750 nen prachtige moto.![]()
Nu nen Fazer 1000 van 2003, het is wel even wennen veel koppel onderin,en reageert heel gevoelig, zeker met nat weer.Het aantal pk's zal ik nog moeten temmen
Ik heb +-75000 kmgereden met dergelijk koppelbeest. Als ge iets wil weten omtrent tuning, goede uitlaten, carbs crossover, goede kuipruit, dogbones om de moto nog sneller te laten sturen ask me. Lievin schreef:Zal ik zeker doen ,heb het topic van de banden ook al gevolgd,en iemand met 76000km op de teller zal zeker wat tips kunnen geven

steffz1 schreef:Mooie en goede motoIk heb +-75000 kmgereden met dergelijk koppelbeest. Als ge iets wil weten omtrent tuning, goede uitlaten, carbs crossover, goede kuipruit, dogbones om de moto nog sneller te laten sturen ask me.
mvg
Stef

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten