Anyway, ondergetekende brengt dus zoveel mogelijk tijd door op een Aprilia Futura in de kleur 'Blue Inifinity' en is daar enorm over te spreken

Zijn er nog meer members met een Futura?
Moderator: Moderators

ytrez schreef:Schoon machien !
Rijd zelf met een F800ST van BMW das ook ni bepaald een supersport hoor

msxx schreef:Nee, inderdaad :-)
Maar in deze forumsectie stond maar één topic van een VFR, in de supersport sectie staat het vol met topics![]()
msxx schreef:Rijdt iedereen hier supersport? Of plaatst iedereen zijn fiets in de categorie supersport? :-)

msxx schreef:Rijdt iedereen hier supersport? Of plaatst iedereen zijn fiets in de categorie supersport? :-)
Anyway, ondergetekende brengt dus zoveel mogelijk tijd door op een Aprilia Futura in de kleur 'Blue Inifinity' en is daar enorm over te spreken
TuonoBen schreef:Neen, wel met een Tuono van 2006 en je bent altijd welkom op 23/08 voor een Aprilia toerke. Zie ook thread in meet en greet...

DE JOKKE schreef:Na een 10-tal andere bikes waaronder 2 VFR's is het nu al een jaar een futura.Ik kan maar een ding zeggen...onderschat supermachien,laat ze maar komen met hun duitsers(heb er na 2 maand ene(1150 rs )weg gedaan,een groter kot heb ik nog nooit gehad(zal wel aan mij liggen zeker).Een (netelige)vraag ...hoe dat achterwiel eruit krijgen(de sleutels zitten er nl niet bij).Heb wel een 22 inbus gevonden maar ik durf er niet aan beginnen.

msxx schreef:enkel het balhoofd moet nog vervangen worden, dan is hij weer tip top in orde :-)
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten