Moderator: Moderators

biker for life schreef:Er zijn foto's met datum van voor en na de airbrush. Een factuur heb ik niet hiervan (omdat die door mezelf aangebracht werd) maar ik kan wel een prijs maken voor deze kosten. Voor de rest kan ik wel catalogusprijzen voorleggen van bijvoorbeeld Highway Hawk voor zaken zoals de koplamp en spatborden en dergelijke.
Ik had ook ergens vernomen dat als het een total loss is, er bij de kostenberekening een soortgelijke moto (merk, type, bj en km stand) betaald moet worden plus de kosten om de moto terug in de staat van de oude te krijgen. Klopt dit?
Visio schreef:maar de waardebepaling van waarde voor ongeval gaat uit van de waarde van een soortgelijke motor .. en dan een meerprijs voor bijzonderheden zoals die airbrush .. of ze zouden een gelijkaardig voertuig moeten vinden met gelijkaardige airbrush .. in dit geval is er geen serieproduct vernietigd, maar een uniek stuk
Dices schreef:Klopt helaas niet, hé. De waarde die bepaald wordt, is het bedrag dat de motor net voor het ongeval waard was. Bv 5000 euro. Afhankelijk daarvan wordt dan gezien of hij totaal verlies wordt. In dat laatste geval krijg je een totale som van 5000 euro uitgekeerd. Wil je je wrak zelf verkopen, kan je dat maar dan gaat dat van de totale som af (bedrag hoogste bieder).
Moet hij hersteld worden, krijg je het bedrag dat volgens hen nodig is om te herstellen

biker for life schreef:De expert zou vandaag of morgen een vaststelling gaan doen. Ik ben er helaas niet bij aanwezig, maar ik vernderstel dat ik eerst een rapport krijg van die vaststelling en dan kan ik mijn argumenten gaan bovenhalen ivm de airbrush en dergelijke. Ik hou jullie zeker wel op de hoogte.

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten