hoe routes aanpassen in mapsource?

Tips and tricks algemeen

Moderator: Moderators

hoe routes aanpassen in mapsource?

Berichtdoor CaPsLoCkEr » Vr Dec 25, 2009 9:03 pm

Ik ben net trotse eigenaar geworden van een zumo 660 maar begrijp niet veel van mapsource en die handleiding erbij stelt niet veel voor. Nu heb ik hier enkele routes gedownload van leden en zou ik die willen aanpassen zodat ze van bij mij thuis vertrekt en stopt. Hoe doe ik dit? en hoe verwijder ik dan dat ander deel van de route dat ergens anders vertrekt en stopt?
Kawasaki ZX6-R 636 Ninja 2004 :moto:
Aprilia ETV1000 Caponord Rally Raid 2003:moto:
Gebruikers-avatar
CaPsLoCkEr
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor depo » Vr Dec 25, 2009 9:14 pm

depo
2fast4u.be expert member

Berichtdoor CaPsLoCkEr » Vr Dec 25, 2009 10:55 pm

We gaan eens proberen :)
Kawasaki ZX6-R 636 Ninja 2004 :moto:
Aprilia ETV1000 Caponord Rally Raid 2003:moto:
Gebruikers-avatar
CaPsLoCkEr
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor Imno » Vr Dec 25, 2009 11:13 pm

CaPsLoCkEr schreef:Ik ben net trotse eigenaar geworden van een zumo 660 maar begrijp niet veel van mapsource en die handleiding erbij stelt niet veel voor. Nu heb ik hier enkele routes gedownload van leden en zou ik die willen aanpassen zodat ze van bij mij thuis vertrekt en stopt. Hoe doe ik dit? en hoe verwijder ik dan dat ander deel van de route dat ergens anders vertrekt en stopt?

In afwachting van het mapsourcegeknutsel kan je de route inladen vanaf een ander vertrekpunt. De garmin gaat vragen of je naar het vertrekpunt wil of dat je start vanaf het punt waar je zit. Bevestig je de tweede optie dan gaat hij je naar de route die vooropgesteld is leiden :) Is een luie oplossing maar ik gebruik ze soms ook om niet altijd alles te moeten aanpassen :)
Licensed to chill.
"Real happiness comes not in achieving big things but in enjoying the simple blessings in life."
"Why do we fall ? So we can learn to pick ourselves up."
Gebruikers-avatar
Imno
2fast4u.be expert member

Terug naar GPS allerlei