De VFR 800 Vtec ABS:
een mooie (iets sportiever ogende) sport-tourer, waar mijn oog is op gevallen na de Blackbird, vanwege het jongere uiterlijk, de nieuwere techniek, het prachtige geluid uit die V4 Vtec, en zijn dubbele persoonlijkheid...
Maar...Het is toch nog de minst aantrekkelijke in mijn lijstje, want in mijn hoofd zie ik me altijd op een 'Bird of een ZZR1400 rondcruisen.
Hoewel het waarschijnlijk de meest "logische" keuze is qua veiligheid vanwege de ABS en de "geringe" pk's.
De CBR1100XXSuper Blackbird:
Dit was mijn droom-moto! Van de seconde dat ik hem zag staan tot ik er voor de eerste keer opzat, dat design (precies een kogel uit een kanon!), die pk's (waar je niks aan hebt op de openbare weg, MAAR is toch een must om te hebben!)...mannelijk ego, he...
Maar...Is een beetje een verouderde motor (is niet genoeg vernieuwd door de jaren) en heeft me een beetje doen afknappen nadat ik er alleen maar ouw mannen op zie rijden...Ik ben 24 en wil niet worden uitgelachen door de mede-motomannen doordat ik op een "ouwe" moto rijdt...:tongue:
Aber jeets: Is er een Walgelijk snelle, stoere, sterke,...Kawasaki ZZR1400 in aankomst!
En die heeft de top 3 toch enigzins verschoven, deze natte droom staat nu op 1!
Ik bedoel maar...200 pk's (met RAM AIR) op 218 kg (met ABS), Dat klinkt toch gewoon mega!:o
En dat rijdt dan naar het schijnt ook nog goed ook!:moto:

) Die stuurt echt als een pluimpje.