Moderator: Moderators
Olsene Boy schreef:circuitdag is op naam van de rijder, niet op de motor...
Zal dus niet goedkoper zijn om met z'n zessen met één motor dagje circuit te doen...
moto in stockage op circuit: nope
circuitorganisatie met motoren: ik ken persoonlijk geen
Olsene Boy schreef:circuitdag is op naam van de rijder, niet op de motor...
Zal dus niet goedkoper zijn om met z'n zessen met één motor dagje circuit te doen...

Gaazzz Sultan schreef:2100 kledij ? Dit kan voor een heel pak minder. Je kan bvb eens uitkijken naar een weinig gebruikt 2e hands pak enz of een overjaars pak bvb. Wie zegt trouwens dat het circuitrijden je zou afgaan ? Zie dat je al die aankopen doet en het valt tegen ?
mvg
Stef
maar ik reken liever wat teveel dan te weinig.Kiekeboe schreef:van waar ben je...

...................Kiekeboe schreef:zou je willen rijden met ne cbr600f2 of f3 zoals ze in de no budged cup rijden...
friendofstarfish schreef:Heb je geen oma/opa/broer/nokel/zus/kammeraad waar je je moto mag gaan afkappen?
Een ritje naar het circuit kan je hier wel versieren. Uitleg kan je altijd aan de anciens vragen eens je daar bent.
Het kan natuurlijk altijd geen kwaad dat je leert vertrekken en stoppen en schakelen op en rond de padock.

...................Kiekeboe schreef:ik heb er 2 staan ne f2 en ne f3 om op te lapen voor circuit ...je lap ze alle 2 op ,1 met alle dure spullen die je zelf wilt,en 1 gewoon ,vering en kuip neem ik zelf voor mijn rekening ,in ruil mag je er 1 van hebben...

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast