chris_lbr schreef:Weer ene die waarschijnlijk vergeten was of 't nog niet wist of niet naar de briefing geweest is waar ze normaal zeggen dat den tarmak in 't begin van de dag vrij koud is en weinig grip oplevert en dat je de eerste ronden je banden deftig moet warm rijden...
Zonde dat je het zo moet leren maar sommige hebben soms toch echt het verstand van een...
't Kan natuurlijk ook altijd een technisch mankement of door een onoplettendheid geweest zijn. Maar 't merendeel van die ongevallen komt wel door wat ik heb aangehaald.
om te beginnen was dat ne maat van mij met een sp 1 en wat er gebeurd is weten we en hij zelf nog niet.
al goed dat hij zelf niets heef behalve een paar gekneusde ribben
@chris
mijne maat rijd al meer dan 20jaar op circuits in binnen en buitenland en dat met al verschillende motoren.
Dus ik denk dat hij perfekt weet wat je kan en niet kan met koude banden of met koude tarmac temperaturen op dagen zoals gisteren.
en voor je je afvraagt waarom hij dan in minder snel meereed...we zijn niet meer van de jongsten en voor ons is circuitrijden fun geworden...snelle tijden neerzetten is niet meer aan ons besteed.
Bovendien je kommentaar van"weer ene die niet naar de briefing is geweest" klopt ook niet want niet naar de briefing gaan en je komt niet meer op het circuit(nieuwe regel)
blijkbaar is iemand anders zijn rekening maken hier heel gemakkelijk als je de ware toedracht of de persoon niet kent
no hard feelings chris maar hoe zou jij je voelen als je gecrasht was op het circuit en iemand zou zulke opmerkingen
(Zonde dat je het zo moet leren maar sommige hebben soms toch echt het verstand van een...)
over je neerschrijven op een motorforum???