Moderator: Moderators
bastra schreef:zijn er mensen die meer weten of zelf ene hebben van een yamaha thunderace en het rijgedrag hierover (wendbaarheid , acceleratie , enz... )
deze zijn naar het schijnt wel ideaal om langere afstanden mee te doen wa dus ook mijn bedoeling is
, kdacht al omdat je "145pk" zei.
The road's no place to race.bastra schreef:dat olie verbruik ,hebben wel meerdere yamaha's last van hé maar een motor om toch aan te raden dan
steffz1 schreef:Olieverbruik in de mate van 0,75 liter op 10.000 km is doenbaar en geen olie verbruik te noemen maar ik heb al thunderace eigenaars gehoord die spreken van 1 liter op 1000 km => mijn advies ... afblijven.
mvg
Stef
Al wat vroeger gebeurd is volgens mij geldklopperij;) .
Al wat vroeger gebeurd is volgens mij geldklopperij]kiki & Mr. White schreef:hoe bereken je dat normaal gaat hij na 4000 a 5000 km al binnen voor olie en olie filter.
tis al een iets oudere tip en weegt wel wat meer dan de nieuwe machienen.
zit inderdaad wel beter dan een super sport dus lange afstanden zal wel gaan.
nu als hij 1 liter drink op 1000 km blijf er dan maar af.
http://www.motorbikes.be/en/compare/252/2726/
greetz Mr.White
, ah dermee da'k die toen ma net kon volgen met m'n cb'ke (en andersom ook) in de ardennen
(fasthighsider)bastra schreef:ik heb het eens opgezocht en ze zouden dus wel degelijk een hoog olie verbruik hebben hé , enkel kan het geen kwaad als je het weet en maar op tijd bijvult
verder zouden deze moto's geen problemen hebben
heeft de thundercat dan ook een hoger olieverbruik ?
bastra schreef:nee idd leuk is dat natuurlijk niet , maar heb ook op één van de nederlandse forums gelezen dat er net een 1 liter bus onder de duozit past dus kan je altijd bijvullen hé
in ieder geval ik ga vandaag (lees morgenvroeg) als het weer een beetje meezit er is een testritje mee doen en dan weet ik toch al iets meer wss hé
bastra schreef:
heeft de thundercat dan ook een hoger olieverbruik ?
The road's no place to race.nr17 schreef:
Je oog is mss gevallen op de ace omdat die een stuk goedkoper te vinden is dan bv een fireblade van hetzelfde jaar. Maar die lagere prijs zal wel ergens z'n reden hebben (lees hoog olieverbruik).
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten