Powertrophy van Eybis

Alles over het nationale racegebeuren in deze disciplines

Moderator: Moderators

Powertrophy van Eybis

Berichtdoor Ward » Zo Nov 27, 2011 11:41 am

Nieuws vanuit het Eybis kamp:

Vanaf 2012 starten we met de powerTrophy. De eerste van 5 endurance races, zal doorgaan op het GP circuit van MAGNY-COURS. Meer info komt ASAP online op de nieuwe website. Je kan de ontwikkelingen ook volgen via de facebook pagina. Naast deze race-serie, gaan we ook op enkele GP circuits sprint races (9 à 11 ronden) organiseren.
Het eerste event waar dit zal doorgaan is dat op Motorland ARAGON, van 7-8-9 April 2012. Meer info eveneens ASAP!

Nog een mooi alternatief lijkt me, zeker omdat Eybis dikwijls op GP circuits gaat rijden.
All u need @ http://www.bikeshop-online.be
Sponser 2fast4u
Gebruikers-avatar
Ward
Sponsor

Re: Powertrophy van Eybis

Berichtdoor skippy79 » Zo Nov 27, 2011 9:01 pm

Een paar dingen dat ik echt niet begrijp van Eybis

Waarom moet je 7 wissels maken??? Ik kan er niks aan doen dat er sommige zijn dat geen 45min kunnen rijden,Je gaat evenveel tijd in de pits zijn dan op de track |(
hij gaat de klassement scheiden voor 600 en 600+, maar voor trophy (1 moto per team) wordt er geen aparte klassement of voordeel voor. Punten voor T-shirts, oudste piloten, wie het verste reist en zo krijg je ook punten, dus waarom geen bonus punten voor trophy :@
Allee, het zou alleen mij zijn maar vind het toch raar, vooral de eerste punt :zwijg:

Maar ik moet wel zeggen dat ik het geweldig vindt dat er mensen zijn die dingen proberen te organiseren voor ons circuit rijders/racers. :duim:
Ik denk dat dit absoluut geen concurrentie zou zijn voor de BMEC( te grote verplaatsingen iedere keer)
Gebruikers-avatar
skippy79
2fast4u.be pro member

Terug naar NBC/Endurance4Fun/Sprints/BK/Motocross