serieus stresserend ding

Moderator: Moderators

belle schreef:allè nu mensen, als je het filmpje hebt is het toch niet meer zo moeilijk...
Dr.Brainiac schreef:Heb hier ook al staan rondspringen in men living ma die deur blijft dicht
Snap het nut nie van da filmke. Ik stop er mee heb nog ander zaken te doen en dees is echt frustrerend

beulke schreef:tijdens het filmpke wijst hij een kruisje aan.
na het filmpke daar eens klikken, dan zie je een kluis in de muur.
als je die openprutst zie je een schroevendraaier.
en de rest is simpel
die 2e ben ik nog niet helemaal weg mee, knsap die kamer met stem niet en al evenmin dat stokske met da schaalke
Viel nog mee vind ik... tweede kamer is veeeeeel uitgebreider, heb er al dik drie kwartier over gedaan om alle voorwerpen te vinden, nu was ik daar vanalles mee aan het doen maar de pauze is voorbij...Dr.Brainiac schreef:jawadde nie simpel zenne. Heb alles bij mijn weten, en da filmke suckt, ma krijg die stom deur nie open. Ligt er misschien ergens een breekijzer ofzo verstopt?
serieus stresserend ding
zal voor morgen zijn...
mm, ik had nog niet alle voorwerpen gevonde, ge kunt trouwens ook voorwerepn terug ergens neerzetten (vb blikje in boekenkast zetten,...DJ_Scorpio schreef:Viel nog mee vind ik... tweede kamer is veeeeeel uitgebreider, heb er al dik drie kwartier over gedaan om alle voorwerpen te vinden, nu was ik daar vanalles mee aan het doen maar de pauze is voorbij...zal voor morgen zijn...
Enne da filmke suckt nie... kijk maar eens tegoei...

beulke schreef:mm, ik had nog niet alle voorwerpen gevonde, ge kunt trouwens ook voorwerepn terug ergens neerzetten (vb blikje in boekenkast zetten,...
het nut ervan snap ik nog niet maar soit.
btw: dat lijk is wel tof he?

beulke schreef:ge moet de sleutel nog hebben, ligt onder het kussen.
ik vind wel de code niet?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten