Moderator: Moderators
Xsaartje schreef:nice!!

Benny2909 schreef:Ik ben Nieuw op dit forum, dus zal ik hier ook maar eens mijn beestje posten.
Sinds eind vorige zomer ben ik de trotse eigenaar van deze R1 2004.
Heb hem zo gekocht en ondertussen de nummerplaathouder veranderd en de komende dagen ga ik het achterlichtblok vervangen door een smoked led achterlicht met ingewerkte pinkers.

Benny2909 schreef:Ik ben Nieuw op dit forum, dus zal ik hier ook maar eens mijn beestje posten.
Heb hem zo gekocht en ondertussen de nummerplaathouder veranderd en de komende dagen ga ik het achterlichtblok vervangen door een smoked led achterlicht met ingewerkte pinkers.

R1ALAIN schreef:mooi machiene hoor. Doet me direct confronteren met het aspect tijd, het is alsof gisteren dat ik de 2004 gekocht heb.
Voor wat mezelf betreft, ik vond dit de beste R1 ooit gebouwd, op alle vlakken.
Benny2909 schreef:Momenteel heb ik nog geen foto van de nieuwe achterkant. Ik zal zien als het wat beter weer wordt dat ik een foto neem van de nieuwe achterkant.
Ik heb de nummerplaathouder van r&g gekocht.Is zo'n klein ding dat ge dus bijna niet ziet zitten.
http://www.moto5.be/pd/357/nl-BE/nummer ... laathouder
Achteraf bekeken had ik misschien toch beter geopteerd voor een model dat aanpasbaar is qua plaatsing, want bij dit model staat de nummerplaat dus redelijk recht.

Benny2909 schreef:De originele pinkers kunnen ook op deze houder gezet worden.
Ik had dit tijdelijk gedaan tot ik het juiste achterlich had.
Nu heb ik een led achterlicht met ingewerkte pinkers.

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast