Raad voor WDW 2012

Opmerkingen en commentaar over routes en roadbooks.

Moderator: Moderators

Raad voor WDW 2012

Berichtdoor Nux » Zo Nov 20, 2011 9:11 pm

Wel, mijn 888 zal nog niet gemaakt zijn tegen dan (altijd gezegd om een thuisbezoekje te maken met deze), maar ik zit te denken om dit jaar eens naar WDW te gaan met de MTS.

Alleen, hoe begin je er aan om alles te plannen? Eigenlijk zou ik gewoon willen vetrekken en zien waar ik kom, maar WDW trekt verschikkelijk veel bezoekers heb ik me laten vertellen dus weet niet of dat een goeie strategie is.
Langs waar moet ik rijden? Welke stops moeten er zeker tss zitten? Een bezoekje aan de fabriek wil ik zeker doen.
Iemand die me op weg kan helpen? Thx
Gebruikers-avatar
Nux
2fast4u.be Regelmatig Lid

Re: Raad voor WDW 2012

Berichtdoor Peejt » Zo Nov 20, 2011 9:20 pm

World Ducati Week? Steek uw licht is op bij http://ducatimob.be/index2.html ;) Zijn altijd wel mannen (en vrouwen) die naar daar bollen :)
Grtz
Ride like a devil,... Feel like a God!
Ride it like you stole it!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Peejt
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor sherrif » Zo Nov 20, 2011 11:01 pm

anders hier (via facebook) of via google zoeken naar https://www.facebook.com/pages/DUCATICLUBBE/62978033519 daar gaan ze wel wat info hebben he ...
Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special
Gebruikers-avatar
sherrif
Moderator

Berichtdoor Nux » Di Nov 22, 2011 10:02 pm

Ok, bedankt voor de links.
Maar wil misschien mezelf eens uitdagen en alleen gaan... :D
Gebruikers-avatar
Nux
2fast4u.be Regelmatig Lid

Berichtdoor DME3 » Wo Dec 14, 2011 10:44 am

Fabriekbezoek moet je denk ik op voorhand boeken, kan je voor 't museum denk ik ook doen.
Zal nodig zijn in die periode!

Hotel of camping in de buurt boeken doe je best ook al tijdig op voorhand.
De rest zou je wel kunnen riskeren door te zien waar je uitkomt en dan slaapplek zoeken :)
Ducati 900SL MK1 n° 92 | Ducati 900SS '94 circuitmotor (aka de bak reserve-onderdelen)
Gebruikers-avatar
DME3
2fast4u.be pro member

Berichtdoor Dutch848Evo » Do Jan 26, 2012 6:02 pm

Het voordeel van alleen gaan, is dat jij je eigen plan kan trekken en indien gewenst kan aanpassen.
Uiteindelijk zie je iedereen (DucatiCluc.be) toch wel in Rimini en/of op Misano Circuit.
Ik ga dit jaar ook voor het eerst, moet de route nog volledig uitwerken maar ben zo goed als klaar.

Laat me weten of je geintereseerd bent in de details (dan stuur ik je alles zodra het af is)?!
Dutch848Evo
2fast4u.be Newbie

Berichtdoor Foucault » Zo Jan 29, 2012 8:16 pm

Nux schreef:Wel, mijn 888 zal nog niet gemaakt zijn tegen dan (altijd gezegd om een thuisbezoekje te maken met deze), maar ik zit te denken om dit jaar eens naar WDW te gaan met de MTS.

Alleen, hoe begin je er aan om alles te plannen? Eigenlijk zou ik gewoon willen vetrekken en zien waar ik kom, maar WDW trekt verschikkelijk veel bezoekers heb ik me laten vertellen dus weet niet of dat een goeie strategie is.
Langs waar moet ik rijden? Welke stops moeten er zeker tss zitten? Een bezoekje aan de fabriek wil ik zeker doen.
Iemand die me op weg kan helpen? Thx

Klopt hé, er zijn altijd geïnteresseerden, onder andere de MOB (Monsters Owners Club) en DUCATICLUB kun je terecht voor info en raad. MOB is zelfs actief op Facebook.

Dit jaar neem ik voor het eerst deel aan het spektakel evenement, maar ik twijfel nog hoe ik naar ginder zal gaan: met de motor, met de auto, met de auto en remorque (+ motor). Het is niet te onderschatten "de trip met de motor" (drie dagen op en drie dagen af, 3.600 km). ;)
Gebruikers-avatar
Foucault
2fast4u.be Newbie

Terug naar Routes & Vakanties