Rally cursus

Moderator: Moderators

Rally cursus

Berichtdoor KawaNinja46 » Di Feb 24, 2009 5:11 pm

Weet iemand waar ik rally cursus kan volgen met eigen wagen?

rijtechnieken enzo kan verbeteren ?

Grtz
- Racing is life. Anything before or after.. .. is just waiting -
Gebruikers-avatar
KawaNinja46
2fast4u.be pro member

Berichtdoor nr17 » Di Feb 24, 2009 5:17 pm

http://www.eranracing.be/

Is op't circuit van Zolder. Zelf nog ni gedaan, wel al vaak gaan zien, en lijkt wel de moeite.
Bandit 12+5+0 = 17 :moto: The road's no place to race.
Gebruikers-avatar
nr17
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor KOLDARK » Di Feb 24, 2009 6:43 pm

Is wel geen Rally, maar wel leuk om eens te doen :D

http://www.promove.be/nl/Pages/default.aspx

:moto:
Okinawa Goyu Ryu

To search for the old is to understand the new.

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.
Gebruikers-avatar
KOLDARK
2fast4u.be pro member

Berichtdoor Imno » Di Feb 24, 2009 7:17 pm

KawaNinja46 schreef:Weet iemand waar ik rally cursus kan volgen met eigen wagen?

rijtechnieken enzo kan verbeteren ?

Grtz

Zoiets ?
"De BONGO geeft recht op een volledig trainingsprogramma van 11 tot 18.30 uur. Je kiest voor programma 1 of programma 2. Vaste onderdelen zijn het racen in een Suzuki, het meerijden met een coureur, een slalomwedstrijd en een slipcursus. Met programma 1 rij je nog met een formuleracewagen, in programma 2 zit een rit met de BMW 325i E36 inbegrepen.
De bon is geldig voor 1 persoon. Neem je een toeschouwer mee, dan mag deze persoon één rondje meerijden met een professionele piloot."
prijs 279.90, www.bongo.be (geef jezelf een kadootje ;) )
Ik zou het niet met eigen wagen doen omdat wanneer je crashed je verzekering het nooit gaat pikken. je kan beter op die manier of met leswagen zo'n cursus volgen. Dan is het voor hen moest het even fout gaan (en in 't begin met de slipcursus gaat ge alle richtingen uit believe me).
Op zolder circuit zijn er verschillende scholen (o.a. Promove) die er les geven in autobehendigheid (race-opleiding, slipcursus, etc).
Licensed to chill.
"Real happiness comes not in achieving big things but in enjoying the simple blessings in life."
"Why do we fall ? So we can learn to pick ourselves up."
Gebruikers-avatar
Imno
2fast4u.be expert member

Berichtdoor snelle eddy » Di Feb 24, 2009 8:48 pm

hier mischien ?

oeps linkie staat der al op .

http://www.skylimitevents.be/page.asp?docid=37220
als het buiten regend , op mijn fjr is een en al zonneschijn .
Gebruikers-avatar
snelle eddy
2fast4u.be pro member

Berichtdoor KawaNinja46 » Wo Feb 25, 2009 1:28 am

slipcursussen heb ik al enkele jaren geleden gedaan en das zeker niet de bedoeling maar toch bedankt :)

hehe mijzelf een BONGO schenken , das origineel :)

skylimit had ik ook al gevonden , maar toch bedankt alvast.

Het liefst zou het met eigen wagen zijn. Kwestie van hem beter te leren kennen en ook zo in't verkeer veiliger te zijn.
En langs alle kanten slippen betwijfel ik ten zeerste. Het is de bedoeling om rijtechnieken te verbeteren, maar er is zeker al een basis slip , drift en stuurtechniek aanwezig :) Alleen zou het leuk zijn om met een pro rally driver mee te kunnen rijden en omgekeerd zodat het toch nog een pak verbetert op't einde van den dag.

Alvast bedankt voor de tips !!
Als er nog mensen zijn die hints hebben of ervaring hiermee , altijd welkom :duim:
Gebruikers-avatar
KawaNinja46
2fast4u.be pro member

Berichtdoor savage beast » Wo Feb 25, 2009 8:23 pm

Gebruikers-avatar
savage beast
2fast4u.be Regelmatig Lid

Berichtdoor snelle eddy » Wo Feb 25, 2009 8:43 pm

KawaNinja46 schreef:slipcursussen heb ik al enkele jaren geleden gedaan en das zeker niet de bedoeling maar toch bedankt :)

hehe mijzelf een BONGO schenken , das origineel :)

skylimit had ik ook al gevonden , maar toch bedankt alvast.

Het liefst zou het met eigen wagen zijn. Kwestie van hem beter te leren kennen en ook zo in't verkeer veiliger te zijn.
En langs alle kanten slippen betwijfel ik ten zeerste. Het is de bedoeling om rijtechnieken te verbeteren, maar er is zeker al een basis slip , drift en stuurtechniek aanwezig :) Alleen zou het leuk zijn om met een pro rally driver mee te kunnen rijden en omgekeerd zodat het toch nog een pak verbetert op't einde van den dag.

Alvast bedankt voor de tips !!
Als er nog mensen zijn die hints hebben of ervaring hiermee , altijd welkom :duim:

veleden keer op één van de skylimit events gaan zien ,Ze waren op't circuit aan't vliegen met eigen auto !!is't zoiets wat ge zoekt ??? kostprijs was per uur iets van een 50a60 euro / uur ( moet der van af)
als het buiten regend , op mijn fjr is een en al zonneschijn .
Gebruikers-avatar
snelle eddy
2fast4u.be pro member

Berichtdoor CBRracertje » Do Feb 26, 2009 9:10 am

Hoort eens bij Jesco in Puurs... Mijn pa is ook al 30 jaar rally piloot en diene heeft samen met mijn broer daar vorig jaar een curus gevolgd met de eigen wagen en nog dingen van opgestoken... en 't heeft geholpen want ze zijn Vlaams Kampioen in de Historic Rally geworden ;)
If you can't handle me at my worst than sure hell you don't deserve me at my best :D
nl.netlog.com/CBRracertje
Gebruikers-avatar
CBRracertje
2fast4u.be Regelmatig Lid

Berichtdoor KawaNinja46 » Do Feb 26, 2009 9:19 am

snelle eddy schreef:veleden keer op één van de skylimit events gaan zien ,Ze waren op't circuit aan't vliegen met eigen auto !!is't zoiets wat ge zoekt ??? kostprijs was per uur iets van een 50a60 euro / uur ( moet der van af)

Awel , puur circuit rijden niet echt. Maar op circuit kan er ook gedrift worden natuurlijk , al zou wat onverhard wel deugd doen voor de Impreza..

[quote="CBRracertje"]Hoort eens bij Jesco in Puurs... Mijn pa is ook al 30 jaar rally piloot en diene heeft samen met mijn broer daar vorig jaar een curus gevolgd met de eigen wagen en nog dingen van opgestoken... en 't heeft geholpen want ze zijn Vlaams Kampioen in de Historic Rally geworden ]

Ok , thx ! Zal es luisteren idd :duim:
Gebruikers-avatar
KawaNinja46
2fast4u.be pro member

Terug naar Off-Topic