Weet iemand waar ik rally cursus kan volgen met eigen wagen?
rijtechnieken enzo kan verbeteren ?
Grtz
Moderator: Moderators
The road's no place to race.KawaNinja46 schreef:Weet iemand waar ik rally cursus kan volgen met eigen wagen?
rijtechnieken enzo kan verbeteren ?
Grtz
)

Alleen zou het leuk zijn om met een pro rally driver mee te kunnen rijden en omgekeerd zodat het toch nog een pak verbetert op't einde van den dag.
KawaNinja46 schreef:slipcursussen heb ik al enkele jaren geleden gedaan en das zeker niet de bedoeling maar toch bedankt
hehe mijzelf een BONGO schenken , das origineel
skylimit had ik ook al gevonden , maar toch bedankt alvast.
Het liefst zou het met eigen wagen zijn. Kwestie van hem beter te leren kennen en ook zo in't verkeer veiliger te zijn.
En langs alle kanten slippen betwijfel ik ten zeerste. Het is de bedoeling om rijtechnieken te verbeteren, maar er is zeker al een basis slip , drift en stuurtechniek aanwezigAlleen zou het leuk zijn om met een pro rally driver mee te kunnen rijden en omgekeerd zodat het toch nog een pak verbetert op't einde van den dag.
Alvast bedankt voor de tips !!
Als er nog mensen zijn die hints hebben of ervaring hiermee , altijd welkom

snelle eddy schreef:veleden keer op één van de skylimit events gaan zien ,Ze waren op't circuit aan't vliegen met eigen auto !!is't zoiets wat ge zoekt ??? kostprijs was per uur iets van een 50a60 euro / uur ( moet der van af)

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten