Moderator: Moderators
schnitzer schreef:Ik moet mijn remvloeistof toch vervangen(circuitmoto) dan kan ik beter inééns naar dot4+ gaan toch?
Het zal niet slechter remmen dan Dot4.
daro motorshop.be schreef:De meeste van mijn klanten rijden zowel op straat als op het circuit met DOT 5.1, het heeft inderdaad niets met remkracht te maken maar met het kookpunt, Ipone & Motul altijd op stock ! Tijdig veranderen van de vloeistof is het belangerijkst . En nooit verschillende dot’s mengen ! geen risico’s nemen als het op remvloeistof gaat .

Ducky schreef:daro motorshop.be schreef:De meeste van mijn klanten rijden zowel op straat als op het circuit met DOT 5.1, het heeft inderdaad niets met remkracht te maken maar met het kookpunt, Ipone & Motul altijd op stock ! Tijdig veranderen van de vloeistof is het belangerijkst . En nooit verschillende dot’s mengen ! geen risico’s nemen als het op remvloeistof gaat .
daro motorshop.be schreef:De meeste van mijn klanten rijden zowel op straat als op het circuit met DOT 5.1, het heeft inderdaad niets met remkracht te maken maar met het kookpunt, Ipone & Motul altijd op stock ! Tijdig veranderen van de vloeistof is het belangerijkst . En nooit verschillende dot’s mengen ! geen risico’s nemen als het op remvloeistof gaat .
Speedofiel schreef:DOT4+5 .... ??? Zou zeker geen DOT4 mengen met DOT5, dus vermoed dat de fabrikanten dit ook wel niet zullen doen.
Zal wel Motul DOT3&4 zijn.
En zoals de Jan zegt, als ge iets beter wilt dan DOT4, koopt uw RBF600 of van een ander merk (Ipone,Brembo, ...) de "race" variant.

Retr0 schreef:ik zou zelfs zeggen, nooit wisselen ... 't is nie omdat u remsysteem dot 4 aankan, dat 5 ook kan...

schnitzer schreef:Dave hebben jullie die Motul RBF600 op stock?
RST Mille schreef:Als ge DOT 4 vervangt dien je dit volgens mij door DOT5.1 te doen en ZEKER NIET door DOT5.

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten