Moderator: Moderators

Dawg schreef:ikke... Adobe Premiere Pro... (1000€)
)
Wolfman schreef:Mooi filmpke, als ge nog is gaat stunten weet ma iets te zeggen dan kom ik ook wa filmen en pics maken
. 'k stunt er altijd mee hier op't pleintje in de wijk
.
). en dan kan'k eens trug beginnen te monteren
RunnerX schreef:ik ook, (0,0€)
![]()
maar het lukte van geen kanten om de videobeelden van de kodak in te laden om te bewerken, en 'k vond niks om dat om te vormen.
is een " .mov " bestand.
ja ik heb nog totaal niks beelden van de pocketbike stunts, geen video of foto's.. 'k stunt er altijd mee hier op't pleintje in de wijk
.
enjah, als de camera gemaakt is van't forum, dan wil ik graag eens echt alles wat ik tot nu toe kan op beeld hebben staan om eens een echt stuntfilmpje van me te maken(dus niet met'n hoop foto's enzo). en dan kan'k eens trug beginnen te monteren
![]()
Het is altijd wel fijn als je niet alleen bent, maar dat moet iemand zijn die er zelf de boel niet op stelten zet, en de stuntspots geheim kan houden.
Zaterdag een nieuwe trick aan't oefenen geweest, vind'k wel vet als dat eenmaar goed lukt.
compleet vanuit stilstaand, ZONDER eerst te bollen direct omhoog.
Het lukte me redelijk, alleen hield ik em niet goed en lang genoeg
ook moet ik die stoppen ander maken, want eentje (links) is ervan afgebroken door die val, mede doordat alle gewicht hierop komt.
de kooi is stevig genoeg, enkel moet er iets zijn waardoor ie niet verderkanteld, dat het stuur beschadigd kan worden.
ik ben aan't denken om de stoppen weg te laten en een plastiek of ijzeren blok erop te maken, is minder storend, steekt minder ver uit, en als de moto maar niet verder kan kantelen is het goed.

)

RunnerX schreef:ik heb dus een ander blok gevonden,
mijne blok ligt nu uiteen en boite eruit, want die ander blok daar moet ik de boite van wisselen.
nog eens merci aan spikeR1 die me deze avond zo goed heeft geholpen, echt tnx m8![]()
nu gaan we morgenvoormiddag de ander blok halen, die moet dan nog opengedaan worden, de boite verwisseld en dan met moment terug dichtgetrokken worden, alles er weer in, koppeling, deksels, dichtingen vervangen,...
en dan de blok er weer onder steken, alles aansluiten, radiator, uitlaat,... olie,koelvloeistof opdoen... en klaar.
dit is allemaal nog een hele hoop werk, en ik had dit graag klaar gekregen tegen de avond zodat ik op m'n gemak mee naar 't alternatief lokaaltje kan.
spike heeft een vrij druk schema morgen, maar zijn er mss nog andere sleutelliefhebbers die zin hebben om een handje te helpen, van morgenmiddag-namiddag, je moet er niks van kennen, maar uiteraard ook weer niet super onhandig bij zijn.
ik leg je alles wel uit hoe en wat er moet gebeuren, en verschaf je de nodige technische uitleg erbij, zo leer je mss ook nog wat.(en 't was wel plezant met 2 hé spike)
En dan ook voor het blok er weer onder te steken, dat is echt enorm moeilijk in je eentje![]()
normaal ben ik tegen half 12- 12 h terug thuis met het blok, en kan het sleutelen beginnen.
wie wil, laat maar iets weten via mail, pm, gsm, of komt gwn langst
's nie fun om 'r alleen aan liggen te kloten
, je verdient een stickertje zeker 'n op m'n onderkuip.
. as'k u ooit van dienst kan zijn
.

.

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten