dus 't zit zo,
normaal kon ik pas tegen maart-april ne moto kopen voor een 3000€.
maar dan gaat enkel door nog verder te sparen, en als je wil sparen moet je gaan werken, en als je wil werken gaan moet je er geraken, en dat ging nietmeer.
Ik heb een tijdje moeke haar auto kunnen gebruiken omdat zei een bedrijfswagen had, maar die viel nu(januari) weg, en zat ik weer zonder vervoer.
dus ben ik naar o&o gegaan, en heb me daar via een financieëring de blade gekocht, de papieren waren in orde, maar moeten nog ondertekend worden , en de blade afgehaald.
normaal zijn maandag de papieren er, dus 'k ga proberen om viavia toch daar te geraken om de papieren te tekenen en de blade te halen.zoniet is het zeker dinsdag.
dan ga ik zo snel mogenlijk (waarschijnlijk volgend weekend) de kuipen eraf doen en 't recht stuurtje enzo erop zetten, want da rijd vele fijner.
en ook de kooi bestellen.
Het echte ombouwwerk ga ik proberen NIET te doen dit jaar, de bedoeling is dat die volledig origineel blijft voor de rest, en als ik er nog heel content van ben tegen de winter, dan ga ik de tuf volledig verbouwen tot streetfighter. op het gemakje en in details, en mooi afgewerkt.
ook met het stunten ga ik proberen te wachten tot ik een reservemotoke kan kopen(
nja een losse whieelie hoort niet onder stunten dan hé)
en devil, ik gooi de kuipen nie echt in de prullenbak, ik hou deze tot als ik de blade volledig ga ombouwen, en dan verkoop ik ze wel voor een appel en 'n ei.
kwestie van de moto nog in originele staat te kunnen verkopen, moest da gebeuren

(wss nie, ma ge weet nooit)