door Hyundai » Do Mrt 16, 2006 8:25 pm
Ik zie dat een zekere Jasper antwoorde op je mail, besteld bij Optinune in Gouda?
Als dat het geval is wil die man best wel meewerken, heb daar undertail en hugger besteld, heb wel een 4 tal maand moeten wachten op een hugger, undertail was er direct.
Hugger was voor een 750, ik terug gestuurd, toen had hij die voor de 600 was deze stuk(bij hem thuis) moeten wachten op een nieuwe,....
Hij heeft me nadat ik alles betaald had, en ontvangen had, toch nog het geld terug gestort van de verkeerde hugger die ik weer had moeten opsturen, dus hij was van goede wil.
ivm je krassen, ik zou eerst je stuk helemaal opschuren, moet je sowiezo doen, en dan een laag primer erop zetten zoals hij zegt, (spuitplamuur) dan weer schuren, spuiten in kleur, vernis,...
Denk wel dat het eruit te krijgen is, nu ja het is wel jammer natuurlijk dat het erin zit.
Voor foto's en info(Gixxer, Pocketbike, Buggy en Hyundai)
http://users.skynet.be/freetuners
Any person that makes fun of a rider for riding a 600 is a moron. The 600 isn't the most powerful machine out there, but that doesn't mean that it doesn't deserve respect.