Steun im-designracing met uw oud ijzer !

Voor alle toog verhalen

Moderator: Moderators

Steun im-designracing met uw oud ijzer !

Berichtdoor TRX » Zo Nov 29, 2009 3:17 pm

Zoals de meesten van jullie al wel weten vormen Patje en ik nu het im-designracingteam (http://www.im-designracing.be), wij zullen volgend jaar mee strijden in de NBC.
We rekenen op jullie steun om ons budget omhoog te krikken zodat we optimaal het seizoen kunnen aanvatten.
Nee, het is niet de bedoeling om miljoenen (of duizenden) euro's op onze rekening te storten (al mag dat natuurlijk wel), wij dachten eerder aan jullie oude metalen.

Idd, als je aan ons laten weten dat je iets hebt liggen van oude metalen, zoals oude radiators, een kapotte fiets, profielen van de vorige veranda, ... dan komen wij dat met plezier ophalen. Wij verzamelen het allemaal en brengen het regelmatig een keertje naar onze oud ijzer handelaar.

Wat mag? Alles van ijzer, aluminium, koper, inox, zink, kabel (elektriciteitskabel of andere, maakt niet uit), lood, ...
Ook conserven of drankblikjes zijn toegelaten, die belanden bij ons dus niet meer in de PMD zak, maar in een aparte doos.

Hoe? Laat het via het forum weten aan Patje of aan mij en wij kunnen het wel komen halen. Probeer wel om ons voor voldoende te laten komen (zodat we geen 50km moeten rijden om 1 vijs te komen ophalen). Je kan het ook altijd meenemen naar de dagen van Trackdays, wij zijn daar toch altijd aanwezig. Als je Patje of mij weet wonen, is het langsbrengen natuurlijk ook altijd toegelaten.

Dit lijkt misschien een speciale manier om aan ons budget te verhogen, maar het is een win-win situatie, ons budget groeit en jullie hebben terug plaats om andere rommel in huis te halen :D .

We hopen dat dit een succesvolle actie wordt en jullie zijn alvast bedankt om ons op deze manier te steunen.

Graag een email op : bjorn.clauw at telenet.be (pb's worden op den duur onoverzichtelijk), als het kan in de email, wie, wat en waar en nickname ;).

Groeten Bjorn (TRX) en Patje
Afbeelding

Check out : www.trackdays.be :duim:
Gebruikers-avatar
TRX
2fast4u.be pro member

Berichtdoor wazaa » Zo Nov 29, 2009 3:22 pm

TRX schreef:Zoals de meesten van jullie al wel weten vormen Patje en ik nu het im-designracingteam (www.im-designracing.be), wij zullen volgend jaar mee strijden in de NBC.
We rekenen op jullie steun om ons budget omhoog te krikken zodat we optimaal het seizoen kunnen aanvatten.
Nee, het is niet de bedoeling om miljoenen (of duizenden) euro's op onze rekening te storten (al mag dat natuurlijk wel), wij dachten eerder aan jullie oude metalen.

Idd, als je aan ons laten weten dat je iets hebt liggen van oude metalen, zoals oude radiators, een kapotte fiets, profielen van de vorige veranda, ... dan komen wij dat met plezier ophalen. Wij verzamelen het allemaal en brengen het regelmatig een keertje naar onze oud ijzer handelaar.

Wat mag? Alles van ijzer, aluminium, koper, inox, zink, kabel (elektriciteitskabel of andere, maakt niet uit), lood, ...
Ook conserven of drankblikjes zijn toegelaten, die belanden bij ons dus niet meer in de PMD zak, maar in een aparte doos.

Hoe? Laat het via het forum weten aan Patje of aan mij en wij kunnen het wel komen halen. Probeer wel om ons voor voldoende te laten komen (zodat we geen 50km moeten rijden om 1 vijs te komen ophalen). Je kan het ook altijd meenemen naar de dagen van Trackdays, wij zijn daar toch altijd aanwezig. Als je Patje of mij weet wonen, is het langsbrengen natuurlijk ook altijd toegelaten.

Dit lijkt misschien een speciale manier om aan ons budget te verhogen, maar het is een win-win situatie, ons budget groeit en jullie hebben terug plaats om andere rommel in huis te halen :D .

We hopen dat dit een succesvolle actie wordt en jullie zijn alvast bedankt om ons op deze manier te steunen.

Groeten Bjorn (TRX) en Patje

Ik zal is in mijn garage gaan kijken. Ik moet wel teen en tander hebben van oude metalen (oude kruiwagen, geroest gereedschap, enz, enz,......).
Ik laat wel iets weten via dit topic.
Groetjes en succes
SUZUKI GSX 1400 >>> a better way of life

Gebruikers-avatar
wazaa
2fast4u.be pro member

Berichtdoor SuperDuker » Zo Nov 29, 2009 3:31 pm

Check PM ;)
A dog is for life... and beyond.

...Of Wolf and Me...

What we do in life... echoes in eternity...
Gebruikers-avatar
SuperDuker
2fast4u.be pro member

Berichtdoor wazaa » Zo Nov 29, 2009 3:39 pm

vtr sp1 freak schreef:Ik zal is in mijn garage gaan kijken. Ik moet wel teen en tander hebben van oude metalen (oude kruiwagen, geroest gereedschap, enz, enz,......).
Ik laat wel iets weten via dit topic.
Groetjes en succes

OK ik heb nog voor +- 100 kg oude metalen hier staan (kapote krik, oude kruiwagen, fonte riool deksel, een oude metser bak, en nog wa prullekes). Waneer kunnen jullie die komen ophalen ???
mijn adres laat ik met 1 pm

Gebruikers-avatar
wazaa
2fast4u.be pro member

Berichtdoor vinkske » Zo Nov 29, 2009 6:43 pm

Kunnen jullie ook iets doen met een kapotte auto batterij en een kapotte moto batterij?
vinkske
2fast4u.be Regelmatig Lid

Berichtdoor BugBoy » Zo Nov 29, 2009 7:32 pm

Heb hier nog wa lege kassen staan voor de comp. oude HD drives, moederborden, toetsenborden .. en de zotte muizen lopen er hier ook nog rond he ! :p

Sorry maar mijn geitjes vreten al da ander blick op he ! :rolleyes::zwijg::p
Afbeelding

Wisdom is what's left after we've run out of road ;)
Gebruikers-avatar
BugBoy
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Imno » Zo Nov 29, 2009 8:25 pm

Hier in ons wijk is de opslagplaats van Elektro Rutten. Daar stallen ze alle oude wasmachines, droogkasten en andere huishoudtoestellen die ze meenemen bij klanten bij levering van een nieuw machien. Ik vermoed dat er nog wel elektrozaken zijn die een dergelijke stockage hebben die ze liever kwijt dan rijk zijn. Van Rutten weet ik het in ieder geval.
Highway Hawk - Live to ride. Ride to live.
"Real happiness comes not in achieving big things but in enjoying the simple blessings in life."
"Why do we fall ? So we can learn to pick ourselves up."
Gebruikers-avatar
Imno
2fast4u.be expert member

Berichtdoor patje_2000 » Zo Nov 29, 2009 10:37 pm

vinkske schreef:Kunnen jullie ook iets doen met een kapotte auto batterij en een kapotte moto batterij?

Ik ben dus Patje, den Bjorn zijnen teammaat.

En ja, ook auto of motobatterijen zijn welkom

Allemaal alvast bedankt voor de moeite
patje_2000
2fast4u.be Newbie

Berichtdoor wazaa » Zo Nov 29, 2009 10:40 pm

patje_2000 schreef:Ik ben dus Patje, den Bjorn zijnen teammaat.

Van waar zijn jullie O-vl, W-vl, Limb, Vl brabant, Antwerpen ?

Gebruikers-avatar
wazaa
2fast4u.be pro member

Berichtdoor TRX » Zo Nov 29, 2009 10:41 pm

Koelkasten en diepvriezers enzo liggen wat moeilijker, is nogal veel restafval waarmee we niet veel zijn :s.

Maar Patje beslist waar we iets mee kunnen en niet, em is de man van het oud ijzer :D .
Afbeelding

Gebruikers-avatar
TRX
2fast4u.be pro member

Berichtdoor TRX » Zo Nov 29, 2009 10:46 pm

vtr sp1 freak schreef:Van waar zijn jullie O-vl, W-vl, Limb, Vl brabant, Antwerpen ?

Ik woon op dit moment nog tss Roeselare en Diksmuide maar verhuis binnen een paar maand. Zal zowiezo West-Vlaanderen blijven.

Patje woont tegen Hofstade, halfweg tss Mechelen en Brussel dus.
Afbeelding

Gebruikers-avatar
TRX
2fast4u.be pro member

Berichtdoor Wiseco » Zo Nov 29, 2009 10:48 pm

sinds wanneer brengen oude batterijen iets op???
ik dacht eerder dat je daar een milieu bijdrage voor moest betalen...

ik weet wel een plaats waar anders nog een aantal oude batterijen staan...
NIEUW NIEUW IRC Components NIEUW NIEUW
bandenwarmers - quickshifters - tractie controle

www.luytenimport.be: laptimers - kuipwerk - remschakel setjes - clip ons - uitlaten - remleidingen - ruitjes etc allerhande motortoebehoren

www.wiseco.be: zuigers - pakkingen - koppelingsklokken etc
Wiseco
Sponsor

Berichtdoor SuperDuker » Ma Nov 30, 2009 6:44 am

PM uit Antwerpen mag je ook beantwoorden hoor ;) Krijg je echt geen virussen mee binnen :)
A dog is for life... and beyond.

...Of Wolf and Me...

What we do in life... echoes in eternity...
Gebruikers-avatar
SuperDuker
2fast4u.be pro member

Berichtdoor TRX » Ma Nov 30, 2009 7:18 am

Pm's worden nog beantwoord hoor, 'moest' gisterenavond onze collega's van Mosquito gaan steunen :D :p.

Als het mogelijk is een mailtje sturen naar bjorn.clauw at telenet.be

Dat zal wat overzichtelijker zijn dan op 5 fora over al pb's krijgen en inboxen die vol zijn enzo :u.
Dus wil je dat nog eens in een mailtje zenden aub ? Zou heel vriendelijk zijn :).
Afbeelding

Gebruikers-avatar
TRX
2fast4u.be pro member

Berichtdoor KawaNinja46 » Ma Nov 30, 2009 11:29 am

Originele manier om het budget naar omhoog te krijgen en idd een win-win situatie!

Leuk initiatief , en ik verhuis binnen 30 dagen dus ik zal es kijken wat ik nog liggen heb !:duim:
- Racing is life. Anything before or after.. .. is just waiting -
Gebruikers-avatar
KawaNinja46
2fast4u.be pro member

Berichtdoor Road_devil » Ma Nov 30, 2009 12:40 pm

heb hier nog een oude chauffageke staan.
Gebruikers-avatar
Road_devil
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Keyser » Ma Nov 30, 2009 12:53 pm

Ik weet nog een tang wonen in Borsbeek ... Die kan ook nog veel geld opbrengen ...
Heb op Zolder ook nog een hoop oud ijzer staan denk ik, maar dat is in Heppen, dus niet echt in de buurt ...
R.I.P Joeri aka Racer!
Leef vandaag, niet morgen. Morgen is het weer vandaag !!
Gebruikers-avatar
Keyser
2fast4u.be pro member

Berichtdoor stenebrug » Ma Nov 30, 2009 1:26 pm

blijven jullie bij 2 piloten, of wordt de derde naam nog geheim gehouden.. :zwijg:
Gebruikers-avatar
stenebrug
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor scalleke » Ma Nov 30, 2009 1:48 pm

check mail ;)
333 ~ half evil
Gebruikers-avatar
scalleke
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor vinkske » Ma Nov 30, 2009 2:47 pm

patje_2000 schreef:Ik ben dus Patje, den Bjorn zijnen teammaat.

mss toch wat te ver, ik ben van landen. is een goede 50km van brussel af...
vinkske
2fast4u.be Regelmatig Lid

Volgende

Terug naar Arena