Supermoto in gedachten

Rijervaring, foto's en geschiedenis van off & all road / super motard.

Moderator: Moderators

Berichtdoor stef » Do Apr 30, 2009 4:36 pm

Cisse schreef:Dus de SM voelt 'anders' aan, dus sterker wilt ge bedoelen? Dan zal ik die eens bij Motocare moeten gaan testen :duim:
Mss dat die zelfs standaard steviger geregeld is dan de SMT? Zou best kunnen hee.

En dat van dat gassen op de Eiffelrit : ik dacht vandaag tijdens de testrit al "Tiens, volgens mij reed Stef tijdens de Eiffelrit een pakske straffer dan dat dit beest aankan" ;)

Ge moet em gewoon eens proberen en dan begrijpt ge wat ik bedoel. Den band van die SM was iig vierkant gereden wat het juiste stuurgedrag niet weergeeft :zwijg: en de vering staat een stuk strakker ;)

mvg

Stef
Gebruikers-avatar
stef
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Cisse » Do Apr 30, 2009 5:00 pm

1DRR schreef:Als ge ne superduke ga testen moet ge ook ne speed triple testen hee... :D

Wel dat was ik vanmiddag eigenlijk ook al aan het denken :D

SuperDuker schreef:Dan liever deze witte (wss '07 model) gaan testen dan de mijne te misbruiken natuurlijk :D

Exactly my thoughts. Heb echter nog niet gebeld naar Motocare, zal voor maandag zijn.

Gaazzz Sultan schreef:Ge moet em gewoon eens proberen en dan begrijpt ge wat ik bedoel. Den band van die SM was iig vierkant gereden wat het juiste stuurgedrag niet weergeeft :zwijg: en de vering staat een stuk strakker ;)

Hopelijk staat er tegen dat ik hem test dan terug een ronde band op:)

'k Vraag me af of ik bij Motocare 2 bikes op 1 dag zou kunnen testen.
En ofdat die SM er überhaupt nog ter test zal staan. Volgens de nieuwsbrief is er een SMT, een SuperDuke en een Adventure. Geen melding van een SM meer...
Nu eerst een weekend vol ritjes! :moto::duim:
carpe diem!
insanus sanus est..

Afbeelding

btw, ik rij laag zonder kniekes... :p (ah, nee:sliders ontmaagd met de monobike :D )
Gebruikers-avatar
Cisse
2fast4u.be pro member

Berichtdoor OPOE » Do Apr 30, 2009 5:36 pm

Cisse schreef:Wel dat was ik vanmiddag eigenlijk ook al aan het denken :D

Exactly my thoughts. Heb echter nog niet gebeld naar Motocare, zal voor maandag zijn.

Hopelijk staat er tegen dat ik hem test dan terug een ronde band op:)

'k Vraag me af of ik bij Motocare 2 bikes op 1 dag zou kunnen testen.
En ofdat die SM er überhaupt nog ter test zal staan. Volgens de nieuwsbrief is er een SMT, een SuperDuke en een Adventure. Geen melding van een SM meer...
Nu eerst een weekend vol ritjes! :moto::duim:

Idd. Buiten die 3 stonden er geen anderen testmotoren zondag tijdens de Orange-Day's.
Heb er de Superduke aan de tand gevoeld. Was wel geschrokken hoe deze plooit en zwalpt. De vorige KTM's waar ik mee gereden heb ( SM 950 R en RC 8 ) hadden dit compleet niet.
Het motorblok van de 990 was dan wel een verademing tegen voorgenoemde. Helemaal niet bokkig ,zelfs heel soepel voor een twin.
Gebruikers-avatar
OPOE
2fast4u.be pro member

Berichtdoor hhornet » Vr Mei 01, 2009 8:39 am

Cisse schreef:Mercie, 'k ga zo dadelijk eens bellen :duim:
Om hoe laat hebt gij de testrit?

Ik moet mij tussen 10-11 uur aanmelden.
Gebruikers-avatar
hhornet
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor hhornet » Wo Mei 06, 2009 7:18 pm

Vandaag dus testrit gehad met de 690 SMC. Zeer plezant om mee te rijden maar je merkt natuurlijk wel dat het "slechts" +-65pk zijn (bij hogere snelheden). Vond het vooral wennen aan de korte versnellingen maar eens je er gevoel voor hebt gaat het toch serieus vooruit en het geluid is ook mooi :)Voorwiel durft ook nogal eens omhoog gaan zonder dat het de bedoeling is :rolleyes:
Gebruikers-avatar
hhornet
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor Cisse » Vr Mei 08, 2009 10:09 am

hhornet schreef:Vandaag dus testrit gehad met de 690 SMC. Zeer plezant om mee te rijden maar je merkt natuurlijk wel dat het "slechts" +-65pk zijn (bij hogere snelheden). Vond het vooral wennen aan de korte versnellingen maar eens je er gevoel voor hebt gaat het toch serieus vooruit en het geluid is ook mooi :)Voorwiel durft ook nogal eens omhoog gaan zonder dat het de bedoeling is :rolleyes:

Dat laatste is dus zeker geen minpunt :D
Slechts 65 pk dat is wel heel weinig eigenlijk..

Ik kon er niet mee gaan testen want moest werken :rolleyes:
carpe diem!
insanus sanus est..

Afbeelding

btw, ik rij laag zonder kniekes... :p (ah, nee:sliders ontmaagd met de monobike :D )
Gebruikers-avatar
Cisse
2fast4u.be pro member

Berichtdoor Kienke » Vr Mei 08, 2009 10:15 am

ja in vergelijking met bv. een gixxer is dat weinig maar niet vergeten dat dit wel uit een 1-cilinder komt en ge dus eigenlijk niet kunt vergelijken met een 4-cilinder ofzo. Als ge die 65pk op zo ne KTM perfect kunt beheersen op kleine bochtige banen in de Ardennen gaan er niet teveel zijn die u voorbij gaan komen, of ze 100pk meer hebben of ni ;)
History: ZX6-R '00/ B600S '00 - B1250N '08/ VFR750 '95/ ZX9-R '00
Current: none
Gebruikers-avatar
Kienke
2fast4u.be pro member

Vorige

Terug naar Off & All Road / SM