Moderator: Moderators
.
katjan schreef:Dit weekend net de vergelijkingstest gelezen in motoplus tussen de suzuki gsr 750, yam fz8, honda hornet en de kwak z750r.
Jouw sous kwam er als winnaar uit ! Enkel op de remmen verloor hij wat puntjes (de rest had abs). Voor het overige was hij op alle vlakken de betere...
Hij staat trouwens ook op mijn verlang lijstje, maar das pas voor volgende jaar.
Veel succes ermee !

katjan schreef:de rest had abs).
bandit 107 schreef:heb er nu ook nen X tre module opgeplaatst. En moet zeggen in 1ste versnelling doortrekken, raakt het voorwiel geen grond tot aan de toerentellerbegrenzer. Dus loopt al heel goed nu.
Ben nu aan het wachten op mijn arrowscollector; die zou nog een 8-10 pk winst kunnen geven.
Zal dan wel al heel snel zijn.
da doe mene Z ni na zene 

bandit 107 schreef:Juist voor de winter volledige hyperpro veringen geplaatst, moet zeggen op wat details na, die ik nog moet aanpassen in het voorjaar. Veel beter, vooral met snel remmen naar bochten toe, geen gestuiter meer. En veel strakker.
Vond alleen de voorvering van hyperpro iets onstabiel bij lage snelheden, maar deze wordt deze maand aangepast door hyperpro

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten