Ik ga er ook af en toe zijn, mss zelfs met wat motorijders zaterdag of zondag een ritje maken tot naar daar?:p
Grt Kawababe
Moderator: Moderators
Kawababe88 schreef:Ik heb mijn eerste tentoonstelling!!! c:DWie zin heeft kan komen kijken:
BugBoy schreef:@Kawababe88 hebben jullie ooit al eens gehoord van Dia Club MEDIUM ??
Kawababe88 schreef:nee, heb ik nog niets gehoort, op google zie ik dat dit een fotoclub is... waarom si het dat u vraagt?
BugBoy schreef:Wel laat ons het zo stellen ik heb meer dan 30 jaar in photo en dia ondervinding ... nie om hier er mee te stoefen maar ik ben er heel lang mee bezig en ook in PSA en FIAP mijn mannetje gestaan als lid van DiaClub Medium de belgische kleuren verdedigt in de wereld .. is maar ter info, ik loop er normaal ni mee te koop maar heb wel revaring kwa photography in alle disciplines.
Maar ik dacht ooit eens bij jullie geweest te zijn bij een vernissage, is wel wat jaartjes geleden.

Wolfman schreef:Ga ook aanwezig zijn maar ga rechtstreeks tot daar, see you there
Wolfman schreef:Ga ook aanwezig zijn maar ga rechtstreeks tot daar, see you there

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast