Als ik alleen ben is het zelden dat ik stop,ben ik met een groepke weg dan stop ik wel regelmatig voor terraske en om dan wa te tetteren.

Moderator: Moderators

Maxxi schreef:Is het niet voor een terraske dan is het wel voor een pafke als de rit meer dan 100km is.

racemuis schreef:Maxxi schreef:Is het niet voor een terraske dan is het wel voor een pafke als de rit meer dan 100km is.

wazaa schreef:Ja zeker, dat hoort erbij te zijn.
Alleen, met mijn vaste duo of in een groep.
(gestemd: ja altijd & overdreven veel)

kiki en Mr. White schreef:hangt van de km's van de rit af. boven de 150 km's is ne stop wel aangenaam onder de 150km's hoeft voor mij persoonlijk ni echt.
er zijn er die om de 30 km's stoppen das wa veel van het goei.
grtz Mr.White
Alleen stop ik niet ,tenzij om sanitaire redenen en om te tanken,...op de meeste toerkes stop ik zelfs 's middags niet om te eten(al verschillende keren voorgehad dat ik na +400km thuis hongerig aankwam). Is daar niet een woord voor....geobsedeerd

motormissy schreef:als ik alleen rij ga ik niet direct stoppen voor een terraske, maar wel als je met 2 of in groep rijdt,
dat hoort er gewoon bij

die de stops de moeite waard maken

'12 ?bo schreef:hoort er zeker bij, hangt ook veel af van wie er op dat moment bij is
maar meestal ben ik op de baan met zooitje ongeregelddie de stops de moeite waard maken
![]()
kan daar dan van genieten om ze bezig te horen en te zien, zeker als de strike's boven komen.
diegene die meegaan soms weten perfect wa ik bedoel![]()

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten