Supermoto zou afgelast zijn ?
Gaan de testritten nog door ?
Moderator: Moderators
McDaddy schreef:Ik had gevraagd via mail hoe het in zijn werk ging gaan. Just ne e-mail terug gehad.
Hallo Daniël,
Het is niet onze bedoeling van de testritten op afspraak te doen .
Wanneer je komt en de moto is vrij kan er gereden worden, en indien de moto op de baan is kan er gewacht worden het testen kan max. 15min duren.
Mvg. Daniël
Blijkbaar ook ne Daniel![]()
1DRR schreef:Ge kunt toch al eens voelen of hem u ligt he, en dan eventueel een afspraak maken voor een uitgebreidere testrit he.
Bourodemoustik schreef:
Maniakske : De Versys is beschikbaar.

McDaddy schreef:Euhm, Suzuki heeft de eerste keer al in 1990 de USD vork op de gixxers 750 en 1100 gezet. Kawa heeft dat mss wat rapper op de 600 gezet dan de andere merken, maar is zeker niets nieuws van Kawa zelf.

Kienke schreef:Ja das just, da weet ge zoal dat da in orde zal zijn![]()
![]()
:DBourodemoustik schreef:McDaddy : Nu, gij moet nog niet denken aan een Kawasaki, dus het is niet meer als logisch dat ge eerst een Yamaha test. Eerst leren gaan voor dat ge leert lopen.
:DMcDaddy schreef::D![]()
![]()
Als er mss eens goede dealers zouden zijn voor Kawasaki, dan zou ik daar mss eens aan denken. Maar buiten Interbike hoor ik toch niet veel goeds. In Limburg is er alleen maar GSM en daar kunt ge best weg blijven.
Dus scoort Kawa toch wel slecht in België.
Daarnaast spreekt het mij ook niet aan
steffz1 schreef:Gisteren stond de GTR1400 naast mij aan licht ... zag er kompakter uit dan toen ik hem in het salon gezien had. De berijder had voordien een Bmw maar had veel kardanproblemen gehad en is daarom overgestapt op kawa. De man was ZEER tevreden van de KOMPLETE motor met korrekt prijskaartje![]()
mvg
Stef

McDaddy schreef:Daar vrees ik toch eerlijk gezegd voor. Anders zouden hier op het forum meer kawa's dan Suzuki's en Yamaha's rondrijden, niet?
Kienke schreef:Toyota is ook veruit het betrouwbaarste automerk, toch rijden we liever in VW's en Audi's rond...Ik denk dat Kawasaki vooral een probleem heeft met het design van z'n modellen dat gewoon niet zo algemeen goed in de smaak valt als bij een R1 of GSX-R en de berijdbaarheid. De ZX10-R krijgt nog dikwijls als commentaar een te brute moto te zijn en dat de andere hypersports (r1, fireblade, Gixxer 1000) iets makkelijker te temmen zijn. Een "echte venten" moto dus
![]()
Ik ben in ieder geval supercontent van mijne kawa (nog nooit iets mee voorgehad)
:Den ook van mijn dealer MCM Tielt-Winge
(wat ik eerder zei)
.[/QUOTE]Bourodemoustik schreef:Daar het weer het niet echt toelaat om op een fatsoenlijke manier te testen, zetten we de testritten door op zondag 30 september.
Om de winkel niet nutteloos open tehouden moet er wel gereserveerd worden.
Indien er te weinig interesse is gaan de testritten niet door.
Voor meer informatie:
www.interbike.be
tel: +32 9 348 26 81.
Interbike
Dokter Vannestestraat 2
9160 Lokeren

[/QUOTE]beuk schreef:@ bouro, bedankt voor het te vermelden van vandaag.
nu heb ik eens een ritje kunnen maken met een zx10 (man wat een beest:o )
een schitterende moto alleen spijtig van de mindere wind bescherming

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten