Moderator: Moderators

Flitz schreef:ik gebruik ITNconv al voor de route na te lopen die ik gedownload of gemaakt heb met onroute. Want als je een route hebt gedownload heb je altijd veel te veel punten
Met tyre kan je zeggen -> verminder tot 48 maar dan blijft er weinig over van je orginele route
Als er een optie zou zijn van. Verminder de punten maar zorg dat de route hetzelfde blijft.

Jeroen! schreef:Dus ge gaat uw gps minder punten geven, maar verwacht toch dat hij niet de kortste (of snelste) weg tussen 2 via's neemt? Hoe moet die dat weten? Der staan geen groene kantjes op die zijn kaart zoals bij de michelinkaarten, zodat ge weet dat het een schoon stukske natuur is ofzo.
Ge had maar ne garmin moeten kopen.
Flitz schreef:Ik gebruik hem ook voor in de auto dus van A naar B en dan ruled tomtom nog wel steeds.
@ deekodiver : wat is gm ?

Flitz schreef:als je het zo stelt wel ja.
Nog iets anders : Als in een route download vanaf gpsies of andere. Dan bevat die meer dan 3000 punten. Ik kan die route niet inladen in tyre of ITNconv want het zijn teveel punten. Gelukkig kan je de punten reduceren tot 120 ongveer en is het wel werkbaar dit op de site van gpsies
Toch omdat er minder punten zijn verandert de route altijd een beetje. Is er geen optie/programma dat de punten weglaat die tomtom niet gebruikt en de punten overlaat om toch dezelfde route intact te houden?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten