Moderator: Moderators
stophe schreef:Wil nu juist lukken dat ik daar vandaag ook op uit ben gekomen. Ga hier dus zeker volgen. Heb wel de indruk dat er niet veel info over te vinden is..
Op de site van TOMTOM staat deze, als ik goed gezien heb, nog niet tussen de modellen.
Indien je hier ook routes kan op inladen, is dit misschien een "goedkoop" alternatief...
Lieferumfang:
- TomTom® Urban RIDER-Navigationssystem
- Kartenmaterial von 19 Ländern Zentraleuropas vorinstalliert
- sichere RAM® Universal-Gerätehalterung und passive Bike Dock - Motorradhalterung
- 220 V Mini-USB Ladegerät und USB-Kabel
Dawg schreef:ik dacht dat routes bij TomTom altijd zeer beperkt was qua aantal tussenpunten
TooTall schreef:48 routepunten, en ja dat zijn er weinig. En toch slaag ik erin om een route van 500km in te geven over bochtige wegen. Gewoon uw verstand wat gebruiken.
Persoonlijk vind ik de 1000-en waypoints die en Garmin zet te veel. Begin zo'n route maar eens aan te passen!
TomTom heeft er dus weinig, maar Garmin heeft er teveel!
EDIT er zit GEEN batterijkabel bij...die is apart te bestellen bij "zubehor". Wat een achterlijke beslissing om die niet mee te verkopen, maar kom. Wil je dus al rijdend je nieuwe Rider opladen, dan moet je deze apart kopen!

stophe schreef:Wil nu juist lukken dat ik daar vandaag ook op uit ben gekomen. Ga hier dus zeker volgen. Heb wel de indruk dat er niet veel info over te vinden is..
Op de site van TOMTOM staat deze, als ik goed gezien heb, nog niet tussen de modellen.
Indien je hier ook routes kan op inladen, is dit misschien een "goedkoop" alternatief...
NATAS schreef:En.........zoals ik reeds maanden geleden gepost heb,
Hij kan perfekt overweg met vooraf uitgestippelde routes.(alhoewel dit een software update vraagt bij de nu reeds in de buitenlandse handel te vinden modellen)
Weg ook het probleem van max 48 way points dan meteen.
B3rr3 schreef:http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10001585
http://www.louis.de/_40b82ab9aa2257c7e73712804d99b126c5/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=650&wgr=911&list_total=5&anzeige=0&artnr_gr=10001586
Iemand ervaring met deze? Lijkt mij interessant aan die prijs?

:?ggfh666 schreef:Het lijkt inderdaad een interessant toestel.
Enige reden om hem niet al in NL te kopen?
Daar is hij al op voorraad.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten