trackday denny lannoo

Opmerkingen en commentaar over beurzen, motortreffens en andere grote evenementen.

Moderator: Moderators

Berichtdoor Black B@ndit » Vr Aug 12, 2005 9:00 pm

Loe schreef:Hi

Ik wist niet dat ge hier ook op't forum zat. :duim:
Ik stond naast TRX toen ge uw gerief aan tonen waart en toen ge net weggejaagd werd van uw plaatske. :@

Grtz
Loe

Ik zit hier al langer op het forum, maar sinds ik mijn Bandit verkocht heb is dat wat minder geworden.
Ondertussen ben ik meer met fotografie bezig:) .
Black B@ndit
2fast4u.be Newbie

Berichtdoor Black B@ndit » Vr Aug 12, 2005 9:02 pm

TRX schreef:En hier een fotooke van mij genomen door een amateuse (vrouwelijk amateur dus :biggrin: ).

Ik denk dat er toch nog iemand achter de draad gekropen is:) .
Black B@ndit
2fast4u.be Newbie

Berichtdoor TRX » Vr Aug 12, 2005 9:14 pm

Black B@ndit schreef:Ik denk dat er toch nog iemand achter de draad gekropen is:) .

Nope, is genomen waar de wagen van de security kan staan (of staat). Is aan de chicane na de sacramentsheuvel, heb daar zelf ook al heel wat foto's genomen ;) .
Afbeelding

Check out : www.trackdays.be :duim:
Gebruikers-avatar
TRX
2fast4u.be pro member

Berichtdoor iceman » Vr Aug 12, 2005 10:30 pm

Black B@ndit schreef:Ik zie dat ze mijn foto's hier ondertussen al gevonden hebben:duim: .

Meer foto's heb ik niet, want met hun gesofistikeerd camerasysteem hadden ze mij al vrij snel gespot. Ik stond er nog maar een kwartier toen ze vriendelijk kwamen vragen om het daar af te bollen:( .

Daarna heb ik nog wel foto's gemaakt door een gat in de draad (de bocht waar ge de baan oprijdt vanaf de pitlane), maar daar had ik nog een extender nodig om de 100-400mm lens wat meer lengte te geven (400mm x 1,4 = 560mm en met de cropfactor van een 20D geeft dat 896mm). Die foto's zijn dan ook niet zo scherp.

ik snap er de balle van maar...'k ga eerlijk zeggen die foto's van jou op je site...
daar kan dienne van circuitfoto en hotwheels nie aan tippen !!!
today is a good day to race !
Gebruikers-avatar
iceman
2fast4u.be pro member

Berichtdoor Bartje » Vr Aug 12, 2005 11:48 pm

Black B@ndit schreef:Ik zie dat ze mijn foto's hier ondertussen al gevonden hebben:duim: .

Meer foto's heb ik niet, want met hun gesofistikeerd camerasysteem hadden ze mij al vrij snel gespot. Ik stond er nog maar een kwartier toen ze vriendelijk kwamen vragen om het daar af te bollen:( .

Daarna heb ik nog wel foto's gemaakt door een gat in de draad (de bocht waar ge de baan oprijdt vanaf de pitlane), maar daar had ik nog een extender nodig om de 100-400mm lens wat meer lengte te geven (400mm x 1,4 = 560mm en met de cropfactor van een 20D geeft dat 896mm). Die foto's zijn dan ook niet zo scherp.

Ik sta er niet tussen !!!:@

Was ik dan echt zo snel ?:biggrin: :biggrin:
You don't WIN silver , you LOOSE gold !!!

Emilio RIP , we zullen je missen !!!
Gebruikers-avatar
Bartje
2fast4u.be pro member

Berichtdoor Bartje » Vr Aug 12, 2005 11:50 pm

[quote="TRX"]Mor ge hebt dat toch goed gedaan Bart :duim: :) .

Als ge ne keer veel goesting hebt moet ge maar eens meegaan naar Croix é. Bij ons logeren en meerijden ]

Da 's afgesproken !!!
Al ergens ingeschreven in september ? Ben aan 't denken om de 9de naar Croix te gaan . Heb ergens gelezen dat daar dan een dag vrij rijden is , maar weet niet meer waar ik 't gevonden heb !:u
You don't WIN silver , you LOOSE gold !!!

Emilio RIP , we zullen je missen !!!
Gebruikers-avatar
Bartje
2fast4u.be pro member

Berichtdoor Loe » Za Aug 13, 2005 8:00 am

Gaat den 12de mee hé :duim: .
Ikke en burton.bmc zijn al ingeschreven via MSSZ
BandenDepot.be is no more --- but ----> CircuitDepot.be is born!
http://circuitdepot.be/
Gebruikers-avatar
Loe
Sponsor

Berichtdoor TRX » Za Aug 13, 2005 9:56 am

Bartje schreef:Da 's afgesproken !!!
Al ergens ingeschreven in september ? Ben aan 't denken om de 9de naar Croix te gaan . Heb ergens gelezen dat daar dan een dag vrij rijden is , maar weet niet meer waar ik 't gevonden heb !:u

't Was eigenlijk bedoelt op Black Bandit :p , die heet ook Bart, maar is in feite voor alle forummers geldig :duim: . We hebben een logeerkamer, waarom zou die 98% van de tijd moeten leeg staan ? Kan je beter iemand een plezier doen é :) .

Dus als je ne keer logement van doen hebt in de buurt van Ieper, laat het maar weten ;) .
Afbeelding

Check out : www.trackdays.be :duim:
Gebruikers-avatar
TRX
2fast4u.be pro member

Vorige

Terug naar Events