Trike?

Rijervaring, foto's en geschiedenis van andere motoren + ombouw projecten van alle motoren.

Moderator: Moderators

Berichtdoor Paco » Wo Sep 29, 2004 9:53 pm

beulke schreef:heb altijd respect voor iemands overtuiging (sommigen zijn echte trike adepten) en zeker voor degene die blijven rijden (al is het een trike).

maar voor posers of yuppies kan ik geen respect opbrengen!
(en die busa ziet er echt wl een yuppenbike uit)

Bwa kweenie of da ge kunt zegge da dieje trike ne yuppiebike is, as dieje mens da nu graag ziet. Ask door omstandigheden nie meer gewoon met de moto kon rijde zou ik toch liever me zone busatrike rijden as met ne gewone trike, denk nie dak daarom ne yuppie ben.
Suzuki rules :duim:
“Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”
Gebruikers-avatar
Paco
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor beulke » Do Sep 30, 2004 6:51 am

Paco schreef:Bwa kweenie of da ge kunt zegge da dieje trike ne yuppiebike is, as dieje mens da nu graag ziet. Ask door omstandigheden nie meer gewoon met de moto kon rijde zou ik toch liever me zone busatrike rijden as met ne gewone trike, denk nie dak daarom ne yuppie ben.
ik vrees dat diene busa trike evn prctisch is als een gewone bike.
Ik heb mensen gezien op een echte trike waar ze hun rolstoel, krukken,... op konden monteren zodat ze achteraf ook eraf kunnen zonder hulp, ik vrees dat dat met deze busa niet lukt.
Nu ja, mss is het iemand met evenwichtsstoornissen:s , anyway, ik vind het maar niks.
maar mss mag ik idd niet zo snel oordelen:rolleyes:
tis altijd ombouwtijd ....:s
Gebruikers-avatar
beulke
2fast4u.be pro member

Vorige

Terug naar Anderen & Ombouw