een kleine update misschien:
dit brommerke rijdt dus ongelooflijk leutig hee, vooral in t stad is het de max!
ik had mij ook zeer extreme dingen voorgesteld bij een supermotard, doch het valt allemaal nog goed mee op tvlak van "lange ritten nie te doen", en "enkel rond de kerktoren" en "da trilt u deraf" en 'daar kunde nie normaal mee rijden"
ik heb daarmee toen ik 'em kocht 80 km autostrade mee gedaan aan 135 per uur, en geen enkel pijntje te bespeuren. laweit valt ook goed mee (aan ralenti is hij goed stil, zodat ik em sochtens zonder zorgen uit de appartementsblok kan rijden, iets wa'k van de TL nie kan zeggen

)
sturen doet dit ding als een speer (achtjes van de rijschool kunt ge op de helft van de oppervlakte doen

), en optrekken ook, maar daarvoor moet ge wel flink rap schakelen (bwa bwa bwa bwa bwa bwaaaaaap in zesde binnen de 3 seconden :biggrin: )
stoppies doet dat ding zonder nadenken, wheelies heb ik me nog niet echt op toegelegd, maar da zal wel komen

. Ik vind de husky zelfs als duo-motor nog goed te doen (lekker gezellig

)
ik leer er nu ook mijn vriendinneke mee rijden, en dat gaat heel goed:
qua onderhoud: om de 1500 nieuwe olie erop, en om de 3000 km kleppen stellen, doch dat ga ik allemaal zelf doen. banden en ketting blijken heel lang mee te gaan. (langer dan op de TL

)
trillingen: valt allemaal goed mee, zeker als je een TL gewend bent. ik weet niet welke motor ik de leukste vind, het is altijd weer zaaaalig als ik op de andere overstap. Bij de TL voel ik altijd opnieuw hoeveel power die nu echt wel heeft, en bij de husky verschiet ik er altjid van hoe licht hij is, en hoe plezant hij door t stad te smijten is...
anyways, hopelijk helpt dit een beetje voor de mensen die eventueel een sm'eke graag zouden kopen...
cheers, W