hoi,
nu heb ik te straks gemerkt dat ik mijne vca diploma kwijt ben.
nu is mijn vraag : kun je dat opnieuw aanvragen of moet je opnieuw examen gaan doen?
alvast bedankt
grtz...
Moderator: Moderators
racer schreef:hoi,
nu heb ik te straks gemerkt dat ik mijne vca diploma kwijt ben.
nu is mijn vraag : kun je dat opnieuw aanvragen of moet je opnieuw examen gaan doen?
alvast bedankt
grtz...
Tkilla schreef:k ben mijn diploma kwijt. Is het mogelijk een duplicaat te ontvangen?
Ja, dit is in sommige gevallen mogelijk. Als het om een VCA-diploma gaat, klikt u dan hier voor het aanvraagformulier inclusief de voorwaarden. Als het om een ander diploma gaat, hangt het ervan af hoelang geleden u examen heeft gedaan en verschilt het per examen of er een duplicaat of een verklaring verstrekt wordt. Neemt u hiervoor eerst contact op met (078) 62 53 889. De kosten bedragen in alle gevallen EUR 45,-.
Als u uw VCA-pasje kwijt bent, adviseren wij u om een kopie van uw diploma bij u te dragen. Dit heeft dezelfde waarde, omdat pasjes niet als officiële documenten binnen het VCA-stelsel worden gezien. Alleen wanneer u een duplicaat aanvraagt (zie boven) ontvangt u daarbij een nieuw pasje.
Het is ook mogelijk om VCA-diplomagegevens door ons te laten controleren. U ontvangt dan geen duplicaat, maar wel een akkoordverklaring. De voorwaarden leest u op het speciale VCA-controleformulier. Met dit formulier kunt u tevens de aanvraag indienen.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten