maar hoor er verschillende verhalen over, is hier duidelijkheid over ?
Neem wel aan dat je gewoon verzekerd bent voor lichaamelijke schade
Of is er een aparte verzekering voor het Circuit
Verzekeringen een wereld apart

Moderator: Moderators

Freaky-D schreef:Laatste keer dat ik op Mettet was gaan rijden met Inter-Track, kon je daar een verzekering nemen.
Dit ging dan over het oplopen van Lichaamelijk letsel en sterfte.
Was als ik me nog goed kan herinneren 17euro.
Correct me if i'm wrong!!!!!!
TRX schreef:Ik heb allerhande verzekeringen via mijn werk en ben WEL gedekt tijdens zowel vrij rijden als NBC.
Hospitalisatie, overlijdensverzekering zonder extra premie, invaliditeitsverzekering is meerpremie van 25%.
archi schreef:Er is niet veel verzekerd. Als zelfstandige heb ik een gewaarborgd inkomensverzekering die dekt niets van circuitrijden. Mijn schuld-saldo verzekering van het huis dekt vrij rijden maar dan moet ik al dood zijn (vrouwlief zal er blij mee zijn :-)). Ik heb een bijkomende patroonverzekering afgesloten die dan wel het vrij rijden dekt maar niet het circuit competitie rijden. Op het einde van het seizoen heb ik wel gemerkt dat meer en meer organistaies je een verzekering per dag aanbieden. Rond 15euro dacht ik. Is wel een goed idee, komt eigenlijk ongeveer overeen met de patroonsverzekering die ik heb. Dit is ook een specifieke verzekering die tussen komt bij een accident, om één of andere reden staat vrij circuit rijden niet bij de gevaarlijke sporten vermeld.
skippy79 schreef:TRX schreef:Ik heb allerhande verzekeringen via mijn werk en ben WEL gedekt tijdens zowel vrij rijden als NBC.
Hospitalisatie, overlijdensverzekering zonder extra premie, invaliditeitsverzekering is meerpremie van 25%.
via welke maatschapij is dat?
ik heb een race licentie, ook van wille de verzekering, maar mijn DKV dekt geen getimde circuitrijden,

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten